CK2914-1 Railmaster
Hans Jørgen Skrev:Når den er så flot, fik du den så i boks? Hvis muligt må du gerne vise flere billeder af bagkassen etc.

Det kunne være spændende at mødes en dag evt til et GTG og få en Omega snak..

Mht min 2913-
Jeg gik efter -1, men tog min -6 idet den godt nok er fra 1958, men det er den flotteste og mest originale jeg endnu har set.

Hej Hans og tak Icon_e_biggrin

Jeg fik den faktisk i en gammel Omega boks men hvorvidt den er en Railmaster boks er jeg faktisk i vildrede om da jeg synes det er en jungle mht. Omegas bokse, men jeg skyder et billede en af dagene og måske Baun kan give sin mening!!

Vi kan sagtens mødes en dag - ingen problem! Icon_e_smile

Mht bagkassen er den uden Omega logo men 100% oprindelig, mange af de første Railmastere - altså 2914-1 er født med bagkasse uden logo fandt jeg ud af under min jagt!

Mht. din Seamaster - støder jeg på hvilken som helst CK2913-X henter jeg den også hjem Icon_e_wink Er det en 1'er vil det være optimalt, men ikke et must!

Mvh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Jeg tilslutter mig uden forbehold de øvrige i tråden - den er ufattelig smuk !!!

Tillykke med den !! Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
pbr Skrev:Jeg tilslutter mig uden forbehold de øvrige i tråden - den er ufattelig smuk !!!

Tillykke med den !! Icon_e_smile

Takker Peter Icon_e_wink

Den får i hvert fald en del arm tid PT Icon_cool

Mvh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)