21-06-2010, 10:48 PM
Vi er helt enig joepete
står den på et ur (en diver) som også skal være elegant så er POer bestemt en mulighed.
står den på et ur (en diver) som også skal være elegant så er POer bestemt en mulighed.
|
Bekendelse: Jeg er blevet kedelig ...
|
|
21-06-2010, 10:48 PM
Vi er helt enig joepete
22-06-2010, 08:43 AM
Joepete Skrev:Jeg skal dog lige vænne mig til uret, da jeg synes, at det udstråler elegance (...) jacob jensen Skrev:(...) uret er for "pænt" det mangler (for mig ) det rå look og fremtoning som jeg syntes en diver skal have (...)Jeg deler jeres opfattelse af Planet Ocean som et ”elegant” og ”pænt” ur (i hvert fald udgaven med sort lynette og lænke). Alligevel har PO'en kun været på armen én gang (til en konference, hvor urets afdæmpede udtryk synes passende til konteksten Men hvorom alt gælder, så fremstår PO’en som en meget gennemarbejdet ur. Såvel i forhold til design, kvalitet som mekanik IMO. Her får Steelfishen baghjul… Og alligevel ender Steelfishen igen og igen på armen… Hmmm…
22-06-2010, 12:12 PM
Sociologen Skrev:Alligevel har PO'en kun været på armen én gang (til en konference, hvor urets afdæmpede udtryk synes passende til kontekstenHer er det lige omvendt. Her er det Steelfishen, som er det "pæne" ur. PAM243 er meget mere rå.... Og næsten altid Pam på armen ![]() ![]()
22-06-2010, 06:43 PM
Stort tillykke med din PO, den er bare super flot og lækker.
Da jeg for knap 3 år siden skulle vælge mit PO blev det en 42mm med Orange krans og tal, da jeg i forvejen havde et Tag Heuer Aquaracer automatic i sort, og derfor ville differencere mig lidt fra det stilrene stål/sorte look. Jeg er ligesom dig super tilfreds med mit PO. Rigtig god fornøjelse med dit fremover, tror ikke du bliver skuffet
25-06-2010, 08:53 PM
Lækkert ur John... Jeg har selv lige haft en, som kun blev solgt fordi jeg skulle bruge pengene.....
Men INGEN tvivl om at jeg skal have et igen, dog tror jeg at det skal være 42mm. De orange tal giver det lige et "twist" uden at det bliver for meget, men stadig tilpas spændende. Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|