Bekendelse: Jeg er blevet kedelig ...
Vi er helt enig joepete
står den på et ur (en diver) som også skal være elegant så er POer bestemt en mulighed.
Svar
Joepete Skrev:Jeg skal dog lige vænne mig til uret, da jeg synes, at det udstråler elegance (...)
jacob jensen Skrev:(...) uret er for "pænt" det mangler (for mig ) det rå look og fremtoning som jeg syntes en diver skal have (...)
Jeg deler jeres opfattelse af Planet Ocean som et ”elegant” og ”pænt” ur (i hvert fald udgaven med sort lynette og lænke).

Alligevel har PO'en kun været på armen én gang (til en konference, hvor urets afdæmpede udtryk synes passende til konteksten Icon_e_smile), siden jeg for et par uger siden anskaffede mig et Steeltish. Om min (nuværende) præference for nyerhvervelsen skyldes en umiddelbar begejstring for dennes ”rå look og fremtoning” (for at låne Jacobs udtryk), eller om jeg blot trænger til at prøve noget nyt, skal jeg lade være usagt.

Men hvorom alt gælder, så fremstår PO’en som en meget gennemarbejdet ur. Såvel i forhold til design, kvalitet som mekanik IMO. Her får Steelfishen baghjul…

Og alligevel ender Steelfishen igen og igen på armen… Hmmm… Icon_rolleyes
Svar
Sociologen Skrev:Alligevel har PO'en kun været på armen én gang (til en konference, hvor urets afdæmpede udtryk synes passende til konteksten Icon_e_smile), siden jeg for et par uger siden anskaffede mig et Steeltish. Om min (nuværende) præference for nyerhvervelsen skyldes en umiddelbar begejstring for dennes ”rå look og fremtoning” (for at låne Jacobs udtryk), eller om jeg blot trænger til at prøve noget nyt, skal jeg lade være usagt.

Men hvorom alt gælder, så fremstår PO’en som en meget gennemarbejdet ur. Såvel i forhold til design, kvalitet som mekanik IMO. Her får Steelfishen baghjul…

Og alligevel ender Steelfishen igen og igen på armen… Hmmm… Icon_rolleyes
Her er det lige omvendt. Her er det Steelfishen, som er det "pæne" ur. PAM243 er meget mere rå.... Og næsten altid Pam på armen Icon_rolleyes Men præsisionen bliver vist ikke meget bedre end Steelfishen. Spot on siden jeg fik det Icon_e_surprised

İmage
İmage
İmage
Svar
Stort tillykke med din PO, den er bare super flot og lækker.

Da jeg for knap 3 år siden skulle vælge mit PO blev det en 42mm med Orange krans og tal, da jeg i forvejen havde et Tag Heuer Aquaracer automatic i sort, og derfor ville differencere mig lidt fra det stilrene stål/sorte look.

Jeg er ligesom dig super tilfreds med mit PO.

Rigtig god fornøjelse med dit fremover, tror ikke du bliver skuffet Icon_e_biggrin
Svar
Lækkert ur John... Jeg har selv lige haft en, som kun blev solgt fordi jeg skulle bruge pengene..... Icon_e_sad
Men INGEN tvivl om at jeg skal have et igen, dog tror jeg at det skal være 42mm.
De orange tal giver det lige et "twist" uden at det bliver for meget, men stadig tilpas spændende. Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)