En lille konkurrence....
Claus_K Skrev:Tilslutter mig de mange berettigede lykønskninger! Icon_e_biggrin ...den 1950'er kasse, er simpelthen SÅ lækker Icon_cool

Hvordan er "overall" finish? Jeg har "kun" ejet en 112'er - så jeg ved at generel finish er god...men hvordan føles f.eks. lynetten?
Lynetten er god, meget bedre end den første 24'er jeg havde, Den sidste 24'er var som 243'eren.... Dog ikke helt på Rolex DeepSea niveau Icon_e_biggrin Uret føles ret elegant, af sådan en stor metalklods at være..... Det er helt sikkert 1950 kassens skyld....

Men nu skriger uret på en hæftig rem, så det må jeg se om jeg kan finde.....
Svar
ClausT Skrev:Lynetten er god, meget bedre end den første 24'er jeg havde, Den sidste 24'er var som 243'eren.... Dog ikke helt på Rolex DeepSea niveau Icon_e_biggrin Uret føles ret elegant, af sådan en stor metalklods at være..... Det er helt sikkert 1950 kassens skyld....

Kører DeepSea også på keramiske lejer ligesom min GMT IIc? ...for det er da noget af det lækreste 'klik klik' som jeg har oplevet. Man kan blive helt besat af den lækre glidende - men alligevel faste fornemmelse Icon_mrgreen

ClausT Skrev:Men nu skriger uret på en hæftig rem, så det må jeg se om jeg kan finde.....

...det er jo halvdelen af glæden Icon_mrgreen
Svar
ClausT Skrev:Jeg har allerede kig på en Guillermo rem....
İmage
Det vil ikke overraske dig, at jeg her synes at keeper-løsningen er flot. Ikke som om det bare er et stykke af remmen i fuld tykkelse som er anvendt Icon_e_biggrin Specielt den til højre er fin med den lidt sjove - korte - syning.
Lækker rem, og lige dig at kunne lege videre med remme og så lade ure være lidt i ro (en tid)
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Claus_K Skrev:Man kan blive helt besat af den lækre glidende - men alligevel faste fornemmelse Icon_mrgreen
Det fik IKKE mig til at tænke på andet end ure Icon_e_wink Icon_mrgreen Icon_mrgreen
Svar
Kim T Skrev:
Claus_K Skrev:Man kan blive helt besat af den lækre glidende - men alligevel faste fornemmelse Icon_mrgreen
Det fik IKKE mig til at tænke på andet end ure Icon_e_wink Icon_mrgreen Icon_mrgreen

Det var bestemt heller ikke meningen Icon_e_wink
Svar
Det er et lækkert dykkerur Claus. Jeg vil også sige tillykke med det Icon_e_biggrin

Remme skal du nok finde. Skulle du have lyst til at teste hvordan en læder ammu rem ser ud på dit ur så sig til...
vh Hans Henrik
Svar
ClausT Skrev:Følgende gættede rigtigt, første gang....

Speedy
Nopanic
Mr. Korsbek
DigitAl@n

Er der nogen som jeg har overset?

Jeg finder på et tillægs spørgsmål i morgen....
Her er spørgsmålet til jer 4:

PAM 243 er et meget tungt ur, men er det tungere end Breitling SeaWolf SS? Jeg kan sige så meget at der kun er 10-12 grams forskel....

İmage
İmage
İmage
İmage

I skal have svaret inden fredag kl. 20:00, for stadig at deltage. Er der stadig ikke fundet en vinder, finder jeg på et spørgsmål mere....
Svar
De 4 har alle svaret.

Speedy, siger at PAM 243 er den tungeste.
Nopanic, siger at Seawolf er den tungeste.
Mr. Korsbek, siger at Seawolf er den tungeste.
DigitAl@n, siger at Seawolf er den tungeste.

Hvis Speedy har ret, er han vinder af et fantastisk Pulsar diver. Ellers fortsætter konkurrencen. Jeg må ud og veje dem....
Svar
Breitling vejer 146 gram, Panerai vejer 154 gram....

Benny, send lige din adresse via PB. Så får jeg sendt uret over til dig....

Tak til alle for interessen, det var næsten overvældende.... Icon_mrgreen
Svar
Og et stort tillykke herfra til den gode Speedy Icon_e_biggrin

Mvh. Kim T.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)