En lille konkurrence....
lajzen Skrev:Tillykke Icon_e_smile

Det havde da ikke gjort noget dit håndled havde været lidt større, havde det? ser ikke ud til på billedet at det er behaligt for dig, nå men måske jeg tager fejl.
Det er meget behageligt at have på. Jeg sover endda med det på Icon_e_surprised

Godnat Icon_mrgreen
Svar
Fedt ur Claus!
Tillykke med det.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Hej Claus T

Tillykke med din nyerhvervelse, den er og bliver bare for fed, jeg ville selv gerne have ejet det specifikke ur, men du var hurtigere end mig, så jeg måtte nøjes med en af resterne. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Hej Claus.
Hvilken serie er uret fra?
Fik du een med tritium og det nye rem skiftesystem (J)?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Super blæret klokke.....50'er kasser, LUV IT! Nu savner jeg helt mit Panerai....Tillykke herfra. Men jeg vælger også at sætte mine penge på at du ender med den DS på et tidspunkt. Tror simpelthen ikke du kan lade den være i fred Icon_e_wink Men om det blir på bekostning af din 243 vil kun tiden vise.
Svar
KlausM Skrev:Hej Claus.
Hvilken serie er uret fra?
Fik du een med tritium og det nye rem skiftesystem (J)?
Mvh
Klaus
Hej Klaus.

Nej, det er en "i" serie......
Svar
ClausT Skrev:
lajzen Skrev:Tillykke Icon_e_smile

Det havde da ikke gjort noget dit håndled havde været lidt større, havde det? ser ikke ud til på billedet at det er behaligt for dig, nå men måske jeg tager fejl.
Det er meget behageligt at have på. Jeg sover endda med det på Icon_e_surprised

Godnat Icon_mrgreen

Jeg kan nok også finde en gammel styrthjelm Claus - måske en ide til Sussanne hvis du sover uroligt........ Icon_cool
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Så ved du jo hvordan man skifter remme på sådan én Icon_e_biggrin
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Tillykke med uret!! - Den er simpelthen påskrevet "arbejdshest" i store fede bogstaver, den 243'er!!!
mortenb85 [vokal-i-cirkel] gmail.com
Svar
Tilslutter mig de mange berettigede lykønskninger! Icon_e_biggrin ...den 1950'er kasse, er simpelthen SÅ lækker Icon_cool

Hvordan er "overall" finish? Jeg har "kun" ejet en 112'er - så jeg ved at generel finish er god...men hvordan føles f.eks. lynetten?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)