lidt indtryk fra Urally 2010
Tak for den gode modtagelse af UR10, og de mange pæne ord om arrangementet.
Når man er med til at skabe rammerne om en sådan begivenhed, er det jo rart, når det lykkes.
- Når rammerne er bragt på plads, er det jo først og fremmest deltagerne, der positivt og engageret skaber begivenheden - og det gjorde I flot - TAK.
Ligeledes vor lille interimistiske auktion, der kun kunne lykkes på grund af de mange gode donationer.

Skønt at se så mange fotos; både af urene jeg fik "gransket" og dem jeg "missede".

En lille pudsig episode.
Under en eftermiddags samtale med receptionisten, sagde hun: "Jeg blev da lidt forskrækket, da der pludselig stod to uniformerede betjente i foyeren".
De spurgte så, "Har der været nogle problemer", hvilket hun straks kunne svare benægtende til.
De fortsatte: "har der været noget usædvanligt i forbindelse med urene?" - og det havde der heller ikke været.
De forlod hotellet med ordene: "Vi er informerede om arrangementet, og cirkler lidt omkring".
... det er (efter min mening) godt, opmærksomt og forebyggende politiarbejde - smukt!

Ved UR11 ser jeg frem til at deltage; men ikke som arrangør.
- I arrangør rollen er jeg nok for optaget af at holde hånd i hanke med tidsplan og afvikling, til at få fuldt udbytte af de mange smukke ure.

Først Herning, så Silkeborg - Men ifølge den "højlydte banken på vandrørene", bliver UR11 måske på Fyn, hvilket så må blive sidste "stepstone" før Sjælland Icon_e_wink Icon_e_wink

Tak skal i ha' allesammen - Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Geodoc Skrev:En lille pudsig episode.
Under en eftermiddags samtale med receptionisten, sagde hun: "Jeg blev da lidt forskrækket, da der pludselig stod to uniformerede betjente i foyeren".
De spurgte så, "Har der været nogle problemer", hvilket hun straks kunne svare benægtende til.
De fortsatte: "har der været noget usædvanligt i forbindelse med urene?" - og det havde der heller ikke været.
De forlod hotellet med ordene: "Vi er informerede om arrangementet, og cirkler lidt omkring".
... det er (efter min mening) godt, opmærksomt og forebyggende politiarbejde - smukt!
100 % enig. Det er en super god og imødekommende indsats fra det lokale politi.
Men det var også en god ide af Dr. Geodoc at få de rette instancer informeret.

Kim
Svar
Jeg vil også gerne sige tak til arrangørerne - og deltagerne (og deres ure). Det er skægt at få sat et par ansigter på. Også tak til Gufle for oplægget.

Jeg måtte gå inden middagen, så jeg fandt aldrig ud hvem der vandt udstillingen?

Som jeg sagde til et par stykker, så overvejede jeg at slæbe noget af min blandingsgasdykkerudstyr med og så udstille det med min Casio G-Shock: Det var det rigtige ur til dette miljø. Men min dovenskab overvandt min lyst til et lille kontroversielt indslag. Icon_smil
Peter Fjelsten

web snabel-a fjelsten.dk
Rolex Sea-Dweller 16600, V-serie
Omega Seamaster 300M Professional 2254.50, 81.5-serie
Fortis Official Cosmonauts Chronograph, 59xx
Svar
UR2011 er i det meget spæde stadie. Der går rygter om at Fyn bliver vært næste år. Jeg deltager gerne som en af arrangørene. Flere lød til at være villige til at deltage i dette arbejde, bl.a PalleUrup og BartSimp...... Andre som har lyst er velkomne til at kontakte mig. Så tager vi den derfra.

HVIS der skulle være nogen som vil arrangere UR2011 på Sjælland, overlader vi gerne scenen til jer..... Men ellers bliver det et arrangement på Fyn, med Fadølsanlæg, topløs servering o.s.v. Icon_mrgreen
Svar
Dejligt med så mange glade uretosser samlet på et sted, en rigtig hyggelig dag med masser af snak, byt og ikke mindst et rigtig godt fordrag af gufle.

Stor tak til alle, og flot du har taget bolden med næste år Claus..
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Ser ud som om i virkelig har haft en hyggelig dag. Desværre var jeg forhindret i og deltage, men mon ikke der bliver et træf igen til næste år. Det er også rigtig fedt og læse at Politiet rent faktisk har taget arrangementet alvorligt og endda har kigget forbi i løbet af dagen. Det gi'r en thumbs up til dem herfra. Icon_smil
Svar
Mange tak for Torben og Micki - den var go´ !
Hilsen John & Mette
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Tak til Torben & Micki for et rigtig hyggeligt og godt organiseret UR2010...vedr. UR2011 så vil jeg gerne melde mig under fanerne selvom jeg ikke bor på Fyn, men på Thurø Icon_e_biggrin - forudsat at der ikke er nogen fra KBH der tager stafetten!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Hej

Lige en stor tak til Torben og Micki, for et perfekt arrangement, i nogen dejlige omgivelser, og det ser ud til at ur 11 bliver på fyn, og endda med topløs servering, så det kan være at der bliver brug for de små rum, som der er i diverse urkasser, dem som Geodoc omtalte at der var plads til en helt weekend. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)