lidt indtryk fra Urally 2010
Stor tak til Micki og Torben for et meget velgennemført Ur Rally 2010.

Meget fin auktion og tak til Danny for velforberedt og velgennemført "Indføring i Rolex forunderlige verden". Tankevækkende at blive udsat for, men bestemt ikke afskrækkende.

Herlig stemning med mange deltagere. Bunkevis af skønne ure. Og en dejlig middag.

En særlig hilsen til den hårde kerne af urtosser, som jeg lukkede baren sammen med. I er godt selskab.

vh baun
Svar
Ja. Mange tak for endnu et vellykket - og hyggeligt - urrally!

Så må vi se, om Baun vil holde næste års fest i sin baghave, eller om det gode folk fra Sjælland skal have lov at holde fanen!

Jeg kan i hvert fald garantere mit fremmøde, med mindre jeg er uden for landets grænser...! Icon_e_biggrin

-Morten
mortenb85 [vokal-i-cirkel] gmail.com
Svar
morten b Skrev:Ja. Mange tak for endnu et vellykket - og hyggeligt - urrally!

Så må vi se, om Baun vil holde næste års fest i sin baghave, eller om det gode folk fra Sjælland skal have lov at holde fanen!

Jeg kan i hvert fald garantere mit fremmøde, med mindre jeg er uden for landets grænser...! Icon_e_biggrin

-Morten
Jeg tror at der var nogle gode fynboere, der allerede var på banen med ideer til et Odense arrangement Icon_e_wink
Svar
Ja, der skal også herfra lyse en stor tak til arrangørerne for deres fantastiske setup. Og selvfølgeligt også til deltagerne der er med til at gøre sådan en weekend til en uforglemmelig oplevelse.

Når man så samtidigt får 4 ind og 4 ud i løbet af sådan en dag, kan det jo ikke gå galt Icon_e_smile
Svar
Tak for billederne.

Det ser ud til at have været et superfedt arrangement. Når min tid igen bliver til det bliver jeg vidst nødt til at prøve at være med til et Rally.
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
Også her fra tak til Geodoc og Mickey - stort arbejde som lykkedes fint. Kim T for pokker, dine billeder var da flotte omstændighederne taget i betragtning. Mine Icon_redface Icon_redface Icon_redface Jeg har haft helt forkert indstilling .- hvordan kan man lade være med bare lige at kontrollere et under forløbet - og så omstændighederne med en glas væg ud til, med lys ind fra kun en side - mine er dårlige, men I får allligevel HELT I UORDEN OG RODET:
İmage
İmage
İmage
İmage
som jo så var en quarts speedmaster pro - som i anden diskution
İmage
det røde led er på i 5/4 sek - tryk og skyd Icon_redface
İmage
auktionarius
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
X33 udstilling - right on target
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
reversoen var i 18K
İmage
İmageİmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
alle værelser havde fuglenavne. Vor urmager fra Rødding Lars med ledsager fik meget passende:
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Enhver moderater eller andre med andgang til at redigere og som finder dette fotospam med det antal, har min velsignelse til at slette løs Icon_redface
Tak til alle for rigtigt hyggeligt samvær - og til foredragsholder Gulfe/Danny - nu ved jeg hvad Gilt dial er. Tænk Danny, at vi turde gå ind på toilettet - som lå på gangen - direkte indgang til hvert separate toilet - hvor alle fra hotellet gik - slukke lyset - og konstatere at JA dit 62 Rolex med 130 tritium GIVER lys efter man har fået nattesyn - helt som ventet, medens din Omega med >25 ikke gjorde. Det var ikke lige til at forklare forbipasserende når vi kom ud af lokumsdøren sammen. Hvad skulle vi ha sagt?? Vi var bare lige derude sammen for at konstatere om vores ure var selvlysende?? :lol:
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hvis rem er det:

[url]"http://img.photobucket.com/albums/v690/hannover_dk/watch%20meeting/L1040356.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;">http://img.photobucket.com/albums/v690/ ... 040356.jpg[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;

fra urrally....
Svar
Mr. Korsbek! Skrev:Hvis rem er det:

[url]"http://img.photobucket.com/albums/v690/hannover_dk/watch%20meeting/L1040356.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;">http://img.photobucket.com/albums/v690/ ... 040356.jpg[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

fra urrally....
Husker det ikke - den lå oppe MOD Tukjær - men jeg har en fornemmelse af at Peter Halse købte den faktisk - men ikke helt sikker?
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Det var Bennys. (min makker, som var med som "ledsager")
Peter Halse købte den af ham. Det er en Heroic18 rem. Det er mig der har købt den hos dem, så hvis detaljer ønskes, skal du bare sige til Icon_e_biggrin

Kim T.
Svar
Hej tak for sidst, specielt en tak til GEODOC og MICKI for det herlige arrangement. Det var som det fremgår af diverse billeder hyggeligt.
Nu er der jo kun de,t at det er 4-0 til jyderne, så må vi jo se hvornår det bliver lavet om Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)