Rolex Explorer 2, 2011
Sådan Rolex!

Jeg har for mindre end et år efterspurgt en sådan re-introduktion af ref. 1655, som så absolut er blandt de smukkeste ure nogensinde. Mads Gs af slagsen har jeg længe beundret.

Hvad synes I? Er det ikke kanon. Jeg påtænker at placere ordre på uret allerede nu inden den officielle introduktion. Kan det ikke være en god ide mon? Jeg tænker, at første oplæg bliver revet væk. For mit vedkommende er den hvide skive spot-on, omend den så ikke er en ren reintroduktion af ref. 1655. En sort-skivet skulle også være på tegnebrættet.

God aften til Jer alle.
Svar
Hej

Også et ur jeg vil have i min samling, dog vil jeg gå efter en med sort urskive. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
Umiddelbart meget lækkert, men jeg syntes måske der er lidt for meget 16570 og for lidt 1655 over det Icon_e_sad Det er jo kun den orange hånd de har taget fra 1655. Dog håber jeg den kommer i både hvid og sort, da der jo er riglig med sort skivede sportsmodeller.

Skulle det ramme spot on hos mig skulle den have sort skive og bjælke markeringer. Viserne må gerne være mercedes visere frem for dem på 1655.

Anyway er og bliver jeg nu fan af plexi modellerne så uanset resultatet af 116570? vil 1655 altid være nr. 1 Icon_cool

/Mads

İmage
Svar
Jeg overvejer også alvorligt at blive skrevet op til et eksemplar med sort skive....for det kommer vel med en sort skive. Dog er jeg bare træt af den cyklops over datoen - Men det kan der heldigvis gøres noget ved Icon_smil
Svar
Mon ikke det kommer til at gå ligesom Sub LV og Deep Sea, at den i tiden umiddelbart efter introduktionen bliver så hypet, at den på det "sorte" marked sælges over vejledende udsalgspris, for derefter at finde sit naturlige grey-market leje et stykke under? Der vil nok være nogle ganske, ganske få, der kommer til at tjene på det og en hel del flere, der kommer til at købe for dyrt.

/Bjørn.
Svar
Jeg har altid vaeret fan af Explorer 2, saa jeg kommer med garanti til at koebe en af dem. - Men 2011. Hvad skal man koebe i mellemtiden? Milgauss, nej kedelig. Oversize DateJust, nej forkert. Den nye Explorer 1, maaske.. Nogle der ved hvad prisen bliver, og er den med det nye spaende?

/JAH
Svar
Hej

Jeg synes da ikke Milgauss er kedelig, men måske at Explorer 1 i 39 millimeter er mere spændende, især hvis den er med den nye lænke. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)