Linde Werdelin Oktopus Ltd Edition afsløret
Jeg havde længe glædet mig til at se den fordi den kombinerer mine to største interesse, nemlig ure og tatoveringer..... Var 99% sikker på at jeg skulle eje den.... I dag ser jeg så the real deal og må ta mig til hovedet....ÆV for et tivoliur. Sjældent har jeg været så skuffet....Graveringerne er som sådan okay, men de farver - nejnejnej - Så venter jeg hellere på den nye Exp II når den lander næste år..

Antiklimaks på en fredag... Døm selv

[url]"http://blog.perpetuelle.com/index.php/limited-edition-watches/linde-werdelin-oktopus-tattoo-march-16-2010/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://blog.perpetuelle.com/index.php/l ... h-16-2010/[/url]
Svar
Ja okay....Og så blev det heller ikke bedre af at prisen ligger på 116500 Dkk(!)
Svar
İmage

Ved godt at viserne skal forestille blæksprutte arme, men synes de ødelægger uret fuldstændigt! Hvis man nu havde mulighed for at skifte dem, tror jeg at uret ville få et helt andet helhedsindtryk!
Simon Hedegaard
Svar
Weeel - jeg kan generelt godt lide LW. Især deres sorte modeller. Har dog besluttet mig for at vente lidt for at se om det er en "døgnflue" (i urverdenens konteks) eller om jeg bliver træt af designet og kun nyder det fordi det er dansk.

Denne model havde jeg ingen forventninger til men er faktisk ikke skuffet. Ltd. modeller er jo pr. tradition lidt ekstreme og jeg tror da at LW er ikke så lidt inspireret af AP:ROO.

Set i denne sammenhæng er denne model ikke SÅ vild igen, den røde farve er faktisk flot og blæksprutteprikkerne (sugekopperne på fangarmene) er faktisk ret lækre.

Graveringerne er jeg IKKE glad for. De minder om en blanding af en dårlig tribal tattoo (findes der andre?) og en gammel og dekoreret Colt revolver - lidt for "Brian" til mig.

Overordnet er modellen fed nok, giver lidt spragl til deres serie. Men skulle jeg bruge penge på et LW blev det ikke dette.

EDIT: Så lige den øverste del af "6" tallet. Den ser godt nok lidt håndtegnet ud. Er det blot billedet eller bruger de disse tal?
Svar
Super flot ur, som jeg dog aldrig kommer til at eje.....
Svar
Jeg tror at 6 tallet virkelig ser sådan ud...Se på 9 tallet.... Har samme linier, bare vendt på hovedet....
Svar
Linjen ser ser bare "forkert" ud på 6 tallet. Ikke et godt træk.
Svar
Jeg ville nok også til enhver tid foretrække det uden prikkerne...

İmage İmage
Svar
Tja - uden er det nu en lidt kedelig sjælden blæksprutte i mine øjne. Men den passer så nok også bedst ind den danske smag...

Specialudgaver må gerne have et tvist, være et ur man måske aldrig får at se i levende live og som i øvrigt deler vandene.
Svar
Svar til Stinger

Du skriver
"Graveringerne er jeg IKKE glad for. De minder om en blanding af en dårlig tribal tattoo (findes der andre?) og en gammel og dekoreret Colt revolver - lidt for "Brian" til mig."

Det må være et udtryk for mangel på kendskab til tattoo, for dette har ikke noget at gøre med tribal, men derimod
gammel japansk stil, lavet af tatovør Henning Jørgensen, fra Royal Tattoo i Helsingør.
Som er en af verdens bedste lige hvad denne stil angår.

Om man bryder sig om det eller ej er jo op til en selv, men bare man ikke kalder det tribal.

Mvh Schalde
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)