Har I det på samme måde ?
Mit Sea-Dweller hænger på armen konstant. Det er for dyrt til ikke at blive brugt. Kommer med på jagt, på ferie, hiking etc. Jeg tager mig selv i at kigge på det konstant - Ikke fordi jeg er i tvivl om hvad klokken er, men fordi det bare er SÅ fedt! Eneste steder jeg smider det er ved malerarbejde hvor jeg risikerer at få det smurt ind i Flügger glans 5 - Samt byture hvor jeg VED at jeg ender med en Fernet Branca/opkast combo ned ad trøjen, med chance for at uret blir smurt ind i det, eller at jeg blir rullet....
Svar
Hejsa

Mine ure skal bruges ellers har de ingen værdi for mig så enkelt er det. Derfor får jeg heller aldrig meget dyre ure, for de skal kunne tåle at få en rids eller to. Det betyder selvfølgelig ikke at jeg udsætter dem for hvad som helst, jeg passer på min ure når de er på armen.

Og JoePete, jeg ved at dit Pam kan holde til en del og stadig holde sig frisk Icon_e_biggrin . Det har både været på stranden, ude at svømme og meget mere i tiden hos mig. Icon_mrgreen

Mvh
Thomas
Svar
Hmmm...

Det må også komme an på hvad man har at vælge imellem.

Som med biler.Hvis man nu havde 3 biler. En 4WD'er, en luksus limmo og en sportsvogn.

Ville man så køre i den samme hele tiden?

Jeg tror da man viulle tage den der passer til situationen - også selv om den så kunne få en skramme. Limmoen fx. ville være valget hvis familien skal i teater - også selvom man derved risikerer lakken. Ellers er det jo meningsløst at have den.

vh Baun
Svar
Jeg bruger mit JLC hver dag. Jeg er rigtig glad for det og derfor bliver det brugt hver dag. Står den på hårdt havearbejde eller andet hvor jeg ved uret vil blive udsat kommer det selvfølgelig ikke på. Det kan ikke undgår der kommer nogle spor fra dagligdagen, men jeg var meget positiv overrasket over at det så ud som nyt da det kom retur fra en garanti rep. hvor de også lige gav det service (Pudsede kassen og foldespændet op).

Mit første Omega var jeg dog noget mere følsom over i starten, men det er jo nok som så mange andre skriver bare noget man lige skal over. Icon_cool

Jeg har også kun et armbåndsur nu, men jeg har dog erkendt at jeg mangler noget at skifte med... Mit JLC Master Calendar er ikke det perfekte strand ur og passer ikke særlig godt til shorts og T-shirt Icon_mrgreen
Svar
BobT Skrev:Mit JLC Master Calendar passer ikke særlig godt til shorts og T-shirt Icon_mrgreen
JO DET GØR SÅ Icon_exclaim Icon_exclaim Icon_e_wink
JLC passer til det hele Icon_cool (modellen er dog ikke til stranden, som du selv er inde på Icon_cool )
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
HG Skrev:
BobT Skrev:Mit JLC Master Calendar passer ikke særlig godt til shorts og T-shirt Icon_mrgreen
JO DET GØR SÅ Icon_exclaim Icon_exclaim Icon_e_wink
JLC passer til det hele Icon_cool (modellen er dog ikke til stranden, som du selv er inde på Icon_cool )

Jeg vil give dig helt ret i at JLC passer til det hele Icon_e_biggrin Icon_e_wink

Jeg har også fundet det perfekte JLC strand ur:
[attachment=0]<!-- ia0 -->JLC MASTER COMPRESSOR EXTREME WORLD ALARM.jpg<!-- ia0 -->[/attachment]

Den kan klare en tur i vandet også hvis man skulle dykke. Worldtime så lige meget hvilken strand i hvilket land er man på rette tidszone.

Og så lige den vigtigste funktion... Alarmen Icon_idea - så man husker at vender sig fra at ligge på ryggen til maven så man ikke bliver helt solbrændt Icon_mrgreen Icon_cool

Skal bare lige have sparet lidt op... Icon_e_wink
Svar
Gufle Skrev:min 6542 tror jeg også mest bliver til pænt brug (kommer først om et par dage).

Hilsen

Danny

Fed samlig du efterhånden har fået - respekt Icon_exclaim Icon_e_wink
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
jeg er helt med på hvad du mener - og jeg har det lidt på sammen måde - jeg bruge mine ure men jeg passer også på mine ting - så mine urer bliver brugt - men med omtanke f.eks tager jeg uret af de få gange jeg vasker op ( lidt ånsvagt når man taler divers ) men det gør jeg altså. jeg tager det af når jeg spiller golf.....har det så i min bag.... i en lille stof pose............har aldrig ur på i haven..........

så mine ure bliver brugt men derfor er det jo ingen skam at passe på sine ting og være lidt nænsom omkring dem - det er jeg ihvertfald nogen vil sikkert mene hysterisk men det er mine så for mig er det sådan .......
Svar
HG Skrev:
Gufle Skrev:min 6542 tror jeg også mest bliver til pænt brug (kommer først om et par dage).

Hilsen

Danny

Fed samlig du efterhånden har fået - respekt Icon_exclaim Icon_e_wink

Jo, men jeg har jo så også kun 4 ure tilbage.
Svar
Joepete Skrev:Har I det på samme måde ?
Ja, og så alligevel nej Icon_rolleyes

Da jeg fik mit første "lækre" ur havde jeg det på nøjagtig samme måde.
Også selv om at det ikke var et ur som på nogen måde var svært at genanskaffe eller voldsomt dyrt.
Jeg er sikker på at årsagen var/er budgettet. Da træerne ikke vokser ind i himlen (der hvor jeg bor Icon_e_wink ) følte jeg at det var nødvendigt af hensyn til gensalgsværdi.
Og forsigtigheden ifbm. brug, steg gradvist ifht. prisen på urene.

Det har dog ændret sig langsomt siden min interesse for ure startede, og idag ligger jeg kun uret fra mig når der skal laves noget "hårdt" arbejde i hjemmet. Hvilket jeg dog gør alt for at undgå Icon_e_wink
Og indimellem på jobbet kan det ske at det bliver "afmonteret" for en kort bemærkning.
Jeg kan dog stadig til tider have tendensen lidt endnu, men så husker jeg mig selv på hvorfor jeg har valgt at bruge en del penge på ure.
Og hovedårsagen er, at det gør MIG glad at bruge dem, så derfor gør jeg netop det Icon_mrgreen Icon_mrgreen Icon_mrgreen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)