Svar: 1,094
Tråde: 151
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Prøv at skrive et indlæg på forum hos TTT det virker normalt som her på vintageure at alle kender alle.
Good luck
•
Svar: 34
Tråde: 6
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Paypal er det en mulighed ? Der har du mulighed for at få pengene trukket tilbage hvis det hele går syd !
•
Svar: 596
Tråde: 42
Modtaget Likes: 41 i 21 svar
Jeg har koebt masser af ure i udlandet, hele verden rundt, gennem ebay. Jeg har ikke altid betalt med ebay, isaert i sydoestasien var det saa hellere xoom.com. Jeg er dog bange for, at paypal kun byder paa en slags afsikring, hvis der blev koebt via ebay (som jo maaske er en mulighed for saelgeren, at lave en "koeb-direkt" auktion bare for Dig.)
Jeg maa dog indroemme - det stoerste beloeb jeg har udgivet var omkring 560 Euro, og det var i Oestrig. Fra USA kom et par ure omkring 300, og 2 herlige Girard Perregaux fra Argentinien op til 200 € - saa I kan set at risikoen var ikke saa hoejt, og det var heller ikke den straks ure som gerne bliver "lavet" over i hvisse steder i Kina. Og jeg har ikke altid vaeret helt glad. Der er ting man ikke kan se paa billeder.
Skift ur, når du står op!
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Seikodane Skrev:Paypal er det en mulighed ? Der har du mulighed for at få pengene trukket tilbage hvis det hele går syd !
Har man det. Jeg har på fornemmelsen, at det kræver at sælger eller f.eks. auktionen, har aftale med Paypal om KØBER-BESKYTTELSE - ellers tror jeg faktisk ikke man kan køære en Paypal betaling retur. (Ebay har ex en paypal beskyttelse i de fleste lande, Europa/USA men usikker på om de har overfor køb fra ex Kina) Jeg mener det klart vil fremgå, om sælger/auktion er med under PayPal buyer protection
Om det er korrekt, synes jeg stadigt det er enten at få referencer der beroliger, eller kreditkort, eller finde en anden at købe fra.
vh
•