28-01-2010, 11:22 AM
Så er Omega-jagten sluttet for mit vedkommende. På armen sidder en flot Omega Constellation Piepan. Der skal den sidde de næste mange år. Tak til Tommy Munk for at gøre det muligt
|
Constellation lige hjemkommet
|
|
28-01-2010, 11:22 AM
Så er Omega-jagten sluttet for mit vedkommende. På armen sidder en flot Omega Constellation Piepan. Der skal den sidde de næste mange år. Tak til Tommy Munk for at gøre det muligt
28-01-2010, 11:51 AM
Eskil Holten Skrev:Så er Omega-jagten sluttet for mit vedkommende. På armen sidder en flot Omega Constellation Piepan. Der skal den sidde de næste mange år. Tak til Tommy Munk for at gøre det muligt Tillykke med det - hvis den er fra Tommy er den i flot stand ingen tvivl om. Vi vil da gerne se vbilleder af vidunderet. vh baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
28-01-2010, 04:35 PM
Kommer her. (det bedste med et dårligt telefonkamera, barskt lys og et par fedtefingre.) [attachment=0]<!-- ia0 -->foto.jpg<!-- ia0 -->[/attachment]
Fremstår meget meget flot. Jeg er selvsagt utrolig glad og tilfreds med købet [attachment=1]<!-- ia1 -->foto 3.jpg<!-- ia1 -->[/attachment] ps. hvilken rem står sig bedst med sådan en piepan?
29-01-2010, 12:09 AM
Hej
Takker for rosen. Den har helt sikkert fundet sig en god ejermand. Om 5 dage går turen down under. Tommy
29-01-2010, 03:53 AM
Hej Baun
Den krone du viser på stålmodellen er den helt korrekte til den model. MVH Peter |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|