21-01-2010, 11:52 PM
Om fire uger tager jeg på ferie i det sydtyske, hvor der både skal stås på ski og tumles i badelandet med ungerne. Da jeg ikke er habil på nogle af punkterne - undtagen at passe ungerne
- så skal jeg have et robust ur med ... tænker jeg ... For, hvordan er det nu lige det er ? Kan de fleste moderne ure holde til forskellige strabadser, eller skal man vælge med lidt omhu ? Kom gerne med generelle såvel som specifikke kommentarer til emnet. På forhånd tak !
Kombattanterne til turen ser du ovenfor - og ja, jeg skal kun have ET ur med ...
Der er vel ingen tvivl om, at de to quartz ure er de mest robuste, går jeg ud fra ? Min MM300 aner jeg intet om, hvad angår robusthed, men mon ikke den holder med sine "undersåtter" (7S26 og 6R15) som begge er ret robuste ? Hvordan forholder det sig med de to forskellige chronograph løsninger - hvis det kommer til robusthed, er den ene løsning så at foretrække frem for den anden ? Alle ure er fit for fight, og har nyere pakninger og er blevet tryktestet

Kombattanterne til turen ser du ovenfor - og ja, jeg skal kun have ET ur med ...
Der er vel ingen tvivl om, at de to quartz ure er de mest robuste, går jeg ud fra ? Min MM300 aner jeg intet om, hvad angår robusthed, men mon ikke den holder med sine "undersåtter" (7S26 og 6R15) som begge er ret robuste ? Hvordan forholder det sig med de to forskellige chronograph løsninger - hvis det kommer til robusthed, er den ene løsning så at foretrække frem for den anden ? Alle ure er fit for fight, og har nyere pakninger og er blevet tryktestet

De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)