Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Morten G. Skrev:Mon Rolex ville smørre så tykt?
Hilsen
Morten
Nix, men det er lidt det de går ud fra at en del folk i alle fald mener

og køber ud fra.
Det er i øvrigt ikke noget at skamme sig så vældigt over, at vælge ur som matcher de ulve man hyler blandt. Det uanset om det er unge 45-47 mm sager eller Rolex eller guld dress AP - Ure vælges i høj grad ud fra egen smag, men vel også for et vist signal afgivelse.
Ja - usmagelig hjemmeside, i den grad
vh
•
Svar: 20
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
De blærer sig med at bruge ETA-2836 værker. Kan alle "bare" købe 80 kasser ETA-2836 værker, og så sætte dem i kopiure som det passer dem? Er man som forhandler ikke forpligtiget til, at det man sælger ikke bliver brugt ulovligt?
Jeg tror ikke mit firma ville synes det var en god ide at lave en mafia Microsoft Dynamics NAV løsning...
•
Svar: 1,494
Tråde: 33
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Klaushm Skrev:De blærer sig med at bruge ETA-2836 værker. Kan alle "bare" købe 80 kasser ETA-2836 værker, og så sætte dem i kopiure som det passer dem? Er man som forhandler ikke forpligtiget til, at det man sælger ikke bliver brugt ulovligt?
Jeg tror ikke mit firma ville synes det var en god ide at lave en mafia Microsoft Dynamics NAV løsning...
Jeg tror at du bare kan købe det, men der køber du dem ikke fra ETA direkte, men en forhandler.. I Danmark kunne det f.eks. være Tica. Det er selvfølgelig anderledes når man køber f.eks. 1000+ værker end hvis du køber under 10. Men de er jo i urene, så på en eller anden måde har de jo fået dem.
En anden ting som jeg lagde mærke til var at der flere steder ikke stod ETA, men bare f.eks. 7750. Det kunne tyde på de brugte de nye kinesisk producerede Selita værker. Tegningerne til værkerne er frigivet, så kinesiske fabrikker er begyndt at producere værker efter ETA's tegninger.
•