15-01-2010, 11:54 AM
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
)
(*Jolly Roger, ikke IS !
|
Omega Chronostop
|
|
15-01-2010, 11:54 AM
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
15-01-2010, 12:37 PM
Tio Malo Skrev:Torben - here´s to you...... er med tak modtaget - og Ω Link-centralen er opdateret. - tror også, at Baun glæder sig over den lidt specielle Chronostop. Værd at bemærke, at den demonstrerede "under the wrist Chronostop" er med original Korfam rem - En forekomst, der er lige så hyppig, "Som fedt på næbbet af en hornfisk". Selv er jeg obs på Ref. 145.0008 (Seamaster Chronostop med indvendig drejbar lynette). - Men den model er i tidsrummet fra ultimo 2007 til nu, "stormet" fra beskedne 1K $ til over det dobbelte 145.0008 afhjælper minut-kronografens begrænsning, da en tidstagning kan suppleres med at lynetten drejes til minutviserens stilling, og derefter "tæller" minutterne. Sjove og interessante ure. Min egen "unbreakable" 145.0007 går stadig spot on på 42'tyvende år; oven i købet indenfor kronometer spex. - Ω "glemte" nok at fortælle "hende", at hun ikke er certificeret ![]() ![]() Med tak & venlig hilsen - Geodoc
15-01-2010, 01:36 PM
Ja jeg er vældig glad for min.... men mangler stadig en passende box til den!
Faktisk et ur jeg har købt af Benny - dog havde jeg selv den originale lænke som jeg sjovt nok har købt sammen med en Constellation. Beskrivelse: Mærke og model: Omega Chronostop Årgang: 1968 Kasse: Cushion, stål, flot med lidt brugsspor Højde: 12 mm Diameter: 35 mm uden krone Skive: Grå med orange logo stål index hvide visere men med orange sekundviser alt i pæn stand Rem: Original lænke Caliber: 865 Manuel med simpel stopursfunktion Caliber nr.: Ref. Nr.: ST 145.0010 ![]() ![]() ![]() vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
15-01-2010, 02:12 PM
Uddrag af hvad Baun Skrev:Ja jeg er vældig glad for min.... men mangler stadig en passende box til den!Det der med boks og papir til en Chronostop, er en "fæl melodi" i mine øren. - men da B&P samt spænde og foldespænde havde ligget og skrumlet i min skrivebordsskuffe i 10 år, var ræsonnementet: "Uret går jo ganske udmærket og garantien er udløbet. Jeg smider altså det 'crap' ud". For evt. (nye?) Chronostop interesserede, er her fra Link Centralen lidt info om: Original rem og lænke til Chronostop Med venlig hilsen - Geodoc
15-01-2010, 02:23 PM
Og på min ønskeliste står også stadig en Seamaster Chronostop.....
Den lader vente på sig, men dukker vel op en dag. vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|