Zeno watch basel limited edition red.
Er her nogen der har en anelse om, hvad sådan et ur står til i værdi nu? Der er tale om dette ur:

İmage

Der er produceret 49 af dem. Så vidt jeg er bekendt var der et par stykker der kom til Dk, og de kostede omkring 9.000-10.000,- i 2005 eller hvornår de nu engang kom på markedet.
Lige nu med: Planet Ocean Ref. 2200.5000.
Svar
Over 100 visninger og stadig ingen kommentar. Er her ingen der kan komme med noget? Om ikke andet bare noget om Zeno Watch Basel?
Lige nu med: Planet Ocean Ref. 2200.5000.
Svar
Har du surfet lidt rundt efter Zeno watch - der vil du kunne finde mange oplysninger. Hvis ikke der lige er en herinde som har uret eller kender det konkrete, er det svært at svare. Det har nok ETA værk i sig - (eller AS) og du kan nok regne med at det ikke skal koste over halv ny pris.

Jeg synes nyprisen lyder lidt høj, og ville tro du kan finde tilsvarende til omkring 3.000 kr

Det med 49 ex ved jeg heller ikke nok om, men der er mange fabrikker der laver små serier, uden det på sigt betyder noget for prisen.

Prøv chrono24 og ebay.de for at se om de har noget tilsvarende. Zeno var en overgang ret populært.
Designet er flyverpræget.
Det var ikke meget, men måske kan det tricke nogen der ved mere til at kommentere

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Desværre må du nok påregne at limiteringen er uden den store værdi da Zeno ikke er og nok aldrig bliver en brand af de store.

Personligt ville jeg nok ikke købe et af de 49 ure ind for over max. 4.000 da jeg tvivler på at handelsprisen vil komme over ca. 5.000 dkr.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)