28-12-2009, 08:15 PM
|
DAB igen
|
|
28-12-2009, 08:17 PM
Jamen det er jo for latterligt
28-12-2009, 08:23 PM
Hvordan kan du tillade dig at kalde ham en spasser, han skjuler jo ikke at det er et kopi ur, så længe folk er ærlige om deres produkter, kan jeg ikke se hvad du har imod dette, der vil altid være et marked for kopi ure det kan du ikke lave om på selv om du kalder folk spasser.
P.S kender ikke sælger, men jeg bliver lidt træt af indlæg som handler om folk på DBA, bliv da væk fra siden hvis du ikke kan tåle at se det.
28-12-2009, 08:27 PM
Kent
jeg syntes at han er en spasser fordi han sælger KOPI ting. jeg syntes ikke man skal gøre det ! Kent Skrev:Hvordan kan du tillade dig at kalde ham en spasser, han skjuler jo ikke at det er et kopi ur, så længe folk er ærlige om deres produkter, kan jeg ikke se hvad du har imod dette, der vil altid være et marked for kopi ure det kan du ikke lave om på selv om du kalder folk spasser.
28-12-2009, 08:51 PM
Jeg er imod at man sælger og bære kopi ure
men jeg er også imod at man kalder andre mennesker for spasser
28-12-2009, 08:58 PM
OK SÅ
Hvad skal vi så kalde dem der går sådan noget ??? jacob jensen Skrev:Jeg er imod at man sælger og bære kopi ure
28-12-2009, 09:03 PM
Morten Bekker Skrev:OK SÅ Man kunne jo vælge ikke at kalde dem noget som helst. Skulle man alligevel vove sig ud i at tale om det - og dem, kunne man måske sige: "Jeg synes at det er dårlig stil at sælge og bære kopi ure, men det er jo et frit land, man kan gøre hvad man vil". vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
28-12-2009, 09:40 PM
Baun Skrev:Skulle man alligevel vove sig ud i at tale om det - og dem, kunne man måske sige: "Jeg synes at det er dårlig stil at sælge og bære kopi ure, men det er jo et frit land, man kan gøre hvad man vil".Man må slet ikke sælge kopivare her i landet. Men du må godt tage købe en kopivare i ulandet og få den til Danmark, men det er jo en helt anden snak. Casio DW5600
Omega Seamaster Cosmic Rolex 16600 Rolex 16610LV
28-12-2009, 11:30 PM
Mener ikke at man hverken må sælge eller købe kopi ure.
Men det er også ulovligt at bære kopi ure
28-12-2009, 11:39 PM
Stenbukken Skrev:Men det er også ulovligt at bære kopi ure Nope.... helt legalt her i DK. Du må også gerne tage dem med hjem fra en rejse i østen, dog ikke så mange, at det kunne formodes det ikke er til eget brug, men med videresalg for øje. Mvh
Guru13 ____________________________________________________ "En mand med ét ur ved, hvad klokken er. En mand med to ure, kan aldrig være sikker." |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)