Anonimo Millemetri - billedupdate
Joepete Skrev:En lille billedupdate - primært pga SK Icon_e_wink Icon_e_smile

İmage

İmage

Jeg er helt vild med bagkassen ... Icon_redface

İmage

Devestrap Classic remmen er super behagelig til uret. Jeg har fået desinficeret og læderbehandlet en medfølgende Toshi rem, som også skal prøves til uret.

İmage

Det er top nice!!! Icon_cool Den lume er da ikke så ringe!!! Sammenlignet med Seikos kommer det til kort, men gør jo næsten alle andre ure...

Slægtskabet med Panerai synes jeg er tydeligt(på den gode måde!!)

MVH
SK
/SK
Svar
Jeg synes absolut Devestrap Classic remmen ser super behagelig ud til uret, og også passer det fint. Hvor køber man den rem? - og ved du om de fåes i andre mm, ex 20 mm anstød?

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Forhandleren, Duncan, er hjemmehørende i England, på trods af .com endelsen Icon_e_wink

[url]"http://www.divestraps.com/shop/800" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.divestraps.com/shop/800[/url]
De venligste hilsner, John
Svar
Hej

Med hensyn til lume synes jeg at den er ret god på Anonimo urene, men den fra Seiko er bedre, mit bud er at Seikos lume er en af verdens bedste hvis ikke den bedste da jeg aldrig har set nogen der er bedre end Seikos lume. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Seiko er vel også en af de få der har deres helt egen lumen fabrik hvor andre køber fra stor producenter af dette? Har andre egen produktion af Lumen egentlig
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Hvorvidt andre urfabrikanter har egen lumefabrik er jeg ikke klar over, men mon ikke den schweiziske ur-industri har en pendant til Lumibrite, som Seikos lume kaldes ? Superluminova, måske ?
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Hvorvidt andre urfabrikanter har egen lumefabrik er jeg ikke klar over, men mon ikke den schweiziske ur-industri har en pendant til Lumibrite, som Seikos lume kaldes ? Superluminova, måske ?
Jo da -Luminova og Superluminova, men det er jo ikke udpræget in-house, men en fabrik som alle kan købe hos - Lumibrite er vel Seikos eget mener jeg?
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Joepete Skrev:Hvorvidt andre urfabrikanter har egen lumefabrik er jeg ikke klar over, men mon ikke den schweiziske ur-industri har en pendant til Lumibrite, som Seikos lume kaldes ? Superluminova, måske ?
Den schweiziske ur-industri får leveret "lume" af fabrikken Tritec
Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Geodoc Skrev:
Den schweiziske ur-industri får leveret "lume" af fabrikken Tritec
Med venlig hilsen - Geodoc
Jep som jo står for Luminova tidligere og Super-luminova idag - og derved er der jo allerede et lille hul i alt in-house hos ganske mange af Schweizerne skulle jeg mene - eller? Har ex Rolex eller Omega egen Lunimnova - næppe??

vh
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)