Hvad skal jeg købe for 15000 kr.?
Efterhånden er mit udvalg af ure skrumpet ind til kun 2 divers, 1 dress og 2 vintage.....

Jeg har overvejet længe hvad næste skridt skal være. Skal jeg fortsætte med divers eller skal jeg købe et Speedmaster/Carrera.... Måske holde mig til et mærke (Omega) eller...??

Det bliver nok divers fortsat, men skal jeg købe 2-3 ure for de 15k, eller nøjes med et lidt federe ur....? Jeg har selvfølgelig en ønskeliste, men jeg vil gerne høre jeres mening.... Det bliver ikke vintage, jeg sætter heller ikke pengene i banken og jeg giver dem heller ikke til velgørende formål.... Icon_e_biggrin

Jeg har disse 3....

İmage
İmage
İmage

Pengene brænder i min lomme, så skynd jer.... Icon_mrgreen
Svar
Omage Speedmaster BA med creme skive og blå visere - hvad skal du med alle de ens dykkere Icon_cool

vh Baun
Svar
Baun Skrev:Omage Speedmaster BA med creme skive og blå visere - hvad skal du med alle de ens dykkere Icon_cool

vh Baun

Den har skam været meget tæt på. Jeg kunne desværre ikke bliver enig med sælger, så den er droppet igen. i øvrigt kan den nok ikke findes til 15k....??

Ja, hvad skal vi dog med alle de ens ure.... Icon_e_biggrin Breitling, Tag Heuer Aquagraph eller IWC Aquatimer er jo noget fra i designet.... Så det er også en mulighed.... Har prøvet dem alle, men det er ingen hindring.
Svar
ClausT Skrev:
Baun Skrev:Den har skam været meget tæt på. Jeg kunne desværre ikke bliver enig med sælger, så den er droppet igen. i øvrigt kan den nok ikke findes til 15k....??

med lys brun kroko rem bør den lige netop kunne købes for 15 K - på en god dag!

vh Baun
Svar
Speedmaster, evt. BA (men dette er nok stærkt influeret af, at det er et ur, jeg selv går og småkigger på Icon_e_biggrin )
Svar
Hvad blev der egentlig af dit SUB?
Svar
Jeg ville købe et og hvis der er 15k at gøre med ville jeg tage et ORIS (du har jo et OMEGA)
ellers ville jeg lægge ca 5k mere i og kigge på IWC AT eller Sub 14060 but thats just me Icon_e_smile
Svar
Stinger Skrev:Hvad blev der egentlig af dit SUB?

Rolex og Panerai blev offer for finanskrisen Icon_e_sad Men nu lysner det en smule... Icon_e_biggrin
Svar
jacob jensen Skrev:Jeg ville købe et og hvis der er 15k at gøre med ville jeg tage et ORIS (du har jo et OMEGA)
ellers ville jeg lægge ca 5k mere i og kigge på IWC AT eller Sub 14060 but thats just me Icon_e_smile

Hvilket Oris koster 15k?
Svar
Speedy Proff.

Kan findes til mindre end dit budget i DK og stadig med fabriksgaranti. -Love that watch!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)