what is a tool watch?
Hvis willy er ham jesper du nævner peter hvad så med willys militærer baggrund er den også et alias Icon_question
(var det noget med den engelske hær og Rolex i standart udstyret)

Spørger kun fordi jeg ikke rigtig kan forstå hvis folk herinde giver sig ud for noget de ikker er Icon_e_confused
altså kun hvis willy ikke er willy Icon_question

Høre gerne fra alle der kan kaste lys over sagen
hvad end de så hedder Icon_e_wink
Svar
peter Skrev:Hej

Jeg kan læse at folk er sure på mig på grund at jeg spurgte Willy, om han ikke kunne svare på dansk, og mit spørgsmål til Willy er at jeg vil gætte på at manden er pæredansk, og mit umiddelbare gæt er at han hedder Jesper, men som skrevet bare et gæt, og hvis Willy er en anden person end den jeg tror at han er, må han endelig skrive og hvis han ikke er den person jeg tror vil jeg da beklage mit indlæg hvis at han ikke er den person jeg tror at han er. Icon_e_confused

MVH Peter
willy quote.sorry if people are angry with you,i am not.i consider myself a citizen of the world,even if i have a british passport.i do not give a fuck about where i or other people come from.if it was up to me i would abolish all passports and all flags.plus religion ,royalty.and all that nationalistic shit.why oh why can people not believe more in themselvs ? willy
Svar
Citat:willy quote.sorry if people are angry with you,i am not.i consider myself a citizen of the world,even if i have a british passport.i do not give a fuck about where i or other people come from.if it was up to me i would abolish all passports and all flags.plus religion ,royalty.and all that nationalistic shit.why oh why can people not believe more in themselvs ? willy
My man, Willy, my man Icon_e_wink
Kan I så lide Willy eller ej, et er sikkert - personen bag brugernavnet er britisk - hans ordvalg osv. fortæller dette klokkeklart.
Og Jesper Watch Freak er også go´ nok - kan sætte andedammen på omdrejninger som ingen anden - og skriver han nu ikke alligevel en gang imellem stadigvæg ?
Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Hej

Hvis det er rigtigt, vil jeg meget undskylde til Willy, da jeg har taget fejl af to personer herinde, jeg syntes bare at hans indlæg lignede Jespers indlæg, så jeg beklager at jeg har taget fejl, af de to personer. Icon_redface

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)