Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
For mig - men ret mig hvis jeg skyder forkert - er beskrivelse som jeg har taget fra den viste hjemmeside
http://www.look4fashion.dk/international...hp?id=4857
. Det er ikke uden grund at man i den lange reference liste også finder flyvevåben som US Airforce, Deutsche Luftwaffe og Swiss 11 Fighters, det velrenommerede PC7 kunstflyveteam.
Rent ud sagt sales talk, og også den mindre seriøse type af slagsen. Jeg tror ikke der kan være tale om andet end at skrive F16DK eller Irma på skiven. Det kan da godt være at US Airforce, DL osv helt som jeg forstår F16 folkene i DK ønsker det, har villet ha et ur med deres navn på, men Fortis er mig bekendt ikke leverandør til US Airforce, Deutsche Luftwaffe osv - det er at smykke sig med lånte fjer. Korrekt mig i som ved bedre hvis jeg tager fejl.
25 K for et sådan ur - limited til 25 eks - er i min optik rent svindel - Uret er ikke i nærheden af den pris. Det betyder ikke at det ikke er et glimrende ur, og vil vise tid korrekt i masser af år med minimum service, ligesom det har de karakteristika som flyver ure har, men drop det der med
"limited 25 eks - lev til xxx airforce" i den hjemmesides beskrivelser, det er rent gas TROR jeg absolut
vh
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej phrede
Fortis har lavet en lille serie af B42 Chronograph GMT, til det danske forsvar, og såvidt jeg ved er der kommet 8 ure ud til Fortis forhandlere, jeg har iøvrigt et magen til det de har tilsalg i Bruuns Galleri, resten af de 18 ure er til F16 piloter, jeg har selv et på lager, og prisen kan vi tale om hvis du er interesseret i at købe.
MVH Peter
•
Svar: 1,193
Tråde: 48
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
hannover_dk Skrev:Rent ud sagt sales talk, og også den mindre seriøse type af slagsen. Jeg tror ikke der kan være tale om andet end at skrive F16DK eller Irma op skiven.
Enig John - det er et helt standard Pilot med en anden skive. Så prisen burde være listepris plus en meromkostning til at skive lidt andet og sætte logo på skiven. Det lave antal får selvfølgelig denne meromkostning til at være forholdsvis større.
Fortis er glimrende ure, men at lægge 10-15k oven i LP for skiveændringen er nok i overkanten...
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
•