UR-Rally 2009 - Billeder!
Så er der billeder. Icon_e_biggrin

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
Dejligt at se billeder....jeg er slet ikke misundelige..

Min aften...Min datter vågnede klokken 22.00 med 41 i feber og brækkede sig ud over det hele..Vagtlægen ville have os til Randers de glemte bare lige at vagtlægen i Randers lukker klokken 23.00..Så der brækkede hun sig igen og vi kørte hjem og ventede på vagtlægen der kom klokken 02.00 og hun er lige faldet i søvn nu..

Så nej nej er slet slet ikke misundelige....Hvor det er dejligt at se alle de billeder stor stor respekt til de folk der har brugt tid på at arrangere det hele.... _o_

Claus TILLYKKE......

PS/ min comp kaster ikke op endnu så er der flere billeder lapper jeg dem i mig Icon_e_smile
Svar
Virkelig nogle gode billeder Icon_e_biggrin
Svar
Jeg takker for billederne ! Dejligt, at kunne følge lidt med "fra baghjul" Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
Ærgeligt du ikke var med Joepete. Et af de ure jeg rigtig gerne ville have set var jo en Tuna Can, men det må så blive næste gang. Icon_e_smile
Svar
İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
Dejligt med billeder til for os der ikke var med, tak for det.

ClausT er det en Glycine Lagunare du har liggende i udstillingen, den er da ny ikke?

Thomas
Svar
Seamus Skrev:Dejligt med billeder til for os der ikke var med, tak for det.

ClausT er det en Glycine Lagunare du har liggende i udstillingen, den er da ny ikke?

Thomas

Jo, den hentede jeg hos mywatch i torsdags.... Byttet mig til den... Meeen, den er altså meget stor (46mm), og bliver nok skudt af igen...... Jeg kom jo til at købe en Tag Heuer Super Professional 1000 meter..... Icon_e_wink
Svar
Fede Billeder DonWerner!

Igen tak til alle! Det blev en super dag/aften/nat! Icon_e_smile
Svar
Jeg skynder mig fra Henny og mig selv at sige supertak for herligt selskab. Hvor er det lækkert at møde jer - vi er forskellige no doubt - men alligevel så ens - og man mærker ønske om at alle skal trives og behandles godt som i en vennekreds

Tak
John H
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)