Mit ur går ikke... Det løber...
Tekst-tv kan gøre det for mig - samme program hver gang
Omega Seamaster Pro 2254
Svar
Bruger ni ud af ti gange uret i PCeren ellers også tekst-tv,
mere præcis behøver mit ur ikke at være,det er jo ikke hvad klokker er der er i centrum
for mig når jeg har et kvalitetsur på armen.

Nok også defor jeg ikke aner om mine ure vinder eller taber tid,er ret beset også ligeglad
de få lige en just inden de kommer fra winderen og på armen og så er de klar til at køre Icon_cool
Svar
37 sek er for meget, men giv tiden an. Et automatisk værk skal lige vende sig til hvordan din rytme er i armen
Svar
Stenbukken Skrev:37 sek er for meget, men giv tiden an. Et automatisk værk skal lige vende sig til hvordan din rytme er i armen
Det er nu ikke specielt fordi det er automatisk, men alle mekanik skal jo ofte gåes lidt til. 37 sek er dog skørt, så få det justeret vil jeg sige - Det er korrekt at mange mener at ure skal gåes lidt til, og min erfarring kan godt støtte det lidt, men vi taler småting, så jeg ville nu nok ikke finde mig i et nyt ur med den afvigelse.

Jeg kan ikke en gang huske hvad det var for et ur, noget med Oris foresvæver, og så skal du jo hvis du skal i vandet med det, lige har sikkerhed for pakningen er OK når det er lukket igen
Selve justeringen er lynhurtigt klaret. Lader du urmanden ha det 24 timer så han kan justere en ekstra gang efter det har siddet i winder 24 timer, bliver det ofte bedst - men lad ham afgøre det.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Tak for det. Jeg tror, jeg giver det et par uger, hvorefter jeg smutter forbi en urmager, når jeg har tid. Evt. Krognos på Frederiksberg, som det bliver forestået. Medmindre der er én, som ligge i Kbh K el. ved Vesterport, hvor jeg arbejder? Icon_e_biggrin

Hvad kan jeg forvente at skulle betale for justeringen?
Svar
Sociologen Skrev:Tak for det. Jeg tror, jeg giver det et par uger, hvorefter jeg smutter forbi en urmager, når jeg har tid. Evt. Krognos på Frederiksberg, som det bliver forestået. Medmindre der er én, som ligge i Kbh K el. ved Vesterport, hvor jeg arbejder? Icon_e_biggrin

Hvad kan jeg forvente at skulle betale for justeringen?
Aber doch Icon_e_smile det er jo lidt på kulance basis, mon ikke en 1-200 kroneseddel hos krognos virker, hvis ikke der skal nye pakninger i .- Han plejer at være ret så meget service minded, men ting tager jo lidt tid

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg bruger altid et radio styret ur det kan man regne 100% med, tekst tv er ikke præsis.
Svar
atomur.dk kan jeg ikke få til at virke mere Icon_evil
mvh. Langeland
Svar
Hvis det er nyt, så gør en Oris forhandler det vel uden beregning ?

Ellers er Krognos / Mølbak stederne man kan få det lavet uden at det tar' en krig.

M
Svar
langeland Skrev:atomur.dk kan jeg ikke få til at virke mere Icon_evil
mvh. Langeland

Ditto - men [url]"http://www.uhrzeit.org/atomuhr.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.uhrzeit.org/atomuhr.html[/url] fungerer

Icon_e_wink sogge
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)