Det ultimative hverdagsur ?
Det er helt rigtigt.

Og ja Claus jeg får også mindre og mindre lyst til et Rolex.

Det er et flash ur og det vokser det aldrig fra in-house eller ej, det bliver et ur som største parten køber, for at signalere at her kommer jeg og jeg har råd til et Rolex.

Ikke lige min kop the.

Så mester, jeg ville købe et PO i sort, det vil også passe til de flotte kronebiler du kører rundt i. Og som du selv skriver, være meget neutral på dine forskellige arbejdspladser. Noget du jo også søger.

Og Mester jeg har faktisk arbejdet i mange år i Vagtkompagniet og har da måske mødt dig, har mødt SSG Buhl mange gange, tror det er det han hedder.
Svar
Hvorfor var det lige at et Omega Speedmaster BA faldt af i svinget?
  • Det er da super når man kører bil
    Det er automatisk - og har uomtvisteligt et værk som horoligisk set er en opgradering ifht. det du havde
    Du kan vælde det i neutralt sort og stål - eller mere uformeldt creme og blå visere
    Det har dato og safirglas
    Det kan købes brugt til under 20 K

Det er det moderne Speedmaster som bedst følger op på Speedmaster traditionen fordi der ikke er gået på kompromis med værket og designet er nyt uden at miste det klassiske.

Det er et fedt ur! hvis ikke jeg kun var til Vintage ville jeg afgjort have en selv!

vh Baun
Svar
For lige at opsummere min tråd inden den løber helt af sporet.

Daytona en´ligger fast. Det er mit drømmeur gennem mange år og pengene bliver sparet op skal bruges når jeg vil vise at "her kommer jeg og jeg har mange penge" Icon_smil (not)
altså ikke særligt ofte.

Så skulle knægten overtage mit Sub på et tidspunkt. Det var der jeg så gerne ville ha et fedt hverdags ur og ikke nødvendigvis Rolex men med de kriterier jeg har skrevet øverst.

Det er selvfølgelig osse et spørgsmål om økonomi og pludselig skulle smide 70-80.000 efter et par ure !!!

Ville jeg komme til at savne mit Sub til hverdag ?? Sikkert. Så drømme scenariet ville nok være en Daytona OG en Sub LV med masser af lumen og et ekstra sort lunette indlæg.

(og så en skjorte med extra lange ærmer til limobrug)
Svar
og er det det samme Rolex du har brugt i alle dine år i militæret????

Vi har jo været i kompagni sammen i Høvelte.
Svar
Mester Skrev:Sub LV med masser af lumen og et ekstra sort lunette indlæg.

Min sub LV er ikke spor imponerende i sin Lumen, den er OK, men det er ikke det vilde (2-3 år gammel nu)
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Submersible Skrev:og er det det samme Rolex du har brugt i alle dine år i militæret????

Vi har jo været i kompagni sammen i Høvelte.

Ja vi har da. Har sendt dig en P.B
Svar
hannover_dk Skrev:
Mester Skrev:Sub LV med masser af lumen og et ekstra sort lunette indlæg.

Min sub LV er ikke spor imponerende i sin Lumen, den er OK, men det er ikke det vilde (2-3 år gammel nu)
vh

Nå så røg den drøm.... Og så sparede jeg de penge..
Svar
watchfreak2003 Skrev:
Tukjær Skrev:Får mindre og mindre lyst til at købe Rolex.......

…… Det afspejler dine køb jo også med al tydelighed – hvor kvaliteten går ned i stedet for op İmage
Tukjær - Det er bare at sætte pris på en så professionel dommer som watchfreak 2003 (formentlig fødselsåret Icon_e_biggrin )
Nå - jeg synes jo det er fint at man vil forsvare sine meninger og holdninger, og prøv lige at diskutere om gud eller Allah er den rigtige i Islamabad, så vil du nok også få ret klare udmeldinger.

Det skal lige med, at jeg talte længe med en - naturligvis overbevist muslim i Dhaka Bangladesh, og sagde at jeg ikke ville afgøre hvilken gud der var rigtig og at jeg ikke troede en rigtig god gud ville diskvalificere nogen i Afrika eller andre steder, bare fordi de ikke lige havde hørt om den "rigtige" gud, og så sagde han: Det er helt OK, det vigtigste er at du tror på et eller andet - kun fok der siger de slet ingen gud har (og det har jeg vel i sandheden egentligt ikke) - fordømmer jeg.

Måske kunne samme holdning behøves hos de Rolex lærde, som ofte føler sig tvunget til at fremhæve et solidt standard værk - til langt op over hvor det er berettiget.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Baun Skrev:Hvorfor var det lige at et Omega Speedmaster BA faldt af i svinget?
  • Det er da super når man kører bil
    Det er automatisk - og har uomtvisteligt et værk som horoligisk set er en opgradering ifht. det du havde
    Du kan vælde det i neutralt sort og stål - eller mere uformeldt creme og blå visere
    Det har dato og safirglas
    Det kan købes brugt til under 20 K

Det er det moderne Speedmaster som bedst følger op på Speedmaster traditionen fordi der ikke er gået på kompromis med værket og designet er nyt uden at miste det klassiske.

Det er et fedt ur! hvis ikke jeg kun var til Vintage ville jeg afgjort have en selv!

vh Baun

Hej Baun.

Denne fik jeg vist ikke svaret på.

Ved ikke men den der Broad Arrow har bare aldrig sagt mig noget. Det er noget med viserne jeg ikke rigtigt kan med.
Svar
hannover_dk Skrev:
watchfreak2003 Skrev:
Tukjær Skrev:Får mindre og mindre lyst til at købe Rolex.......

…… Det afspejler dine køb jo også med al tydelighed – hvor kvaliteten går ned i stedet for op İmage
Tukjær - Det er bare at sætte pris på en så professionel dommer som watchfreak 2003 (formentlig fødselsåret Icon_e_biggrin )
Nå - jeg synes jo det er fint at man vil forsvare sine meninger og holdninger, og prøv lige at diskutere om gud eller Allah er den rigtige i Islamabad, så vil du nok også få ret klare udmeldinger.

Det skal lige med, at jeg talte længe med en - naturligvis overbevist muslim i Dhaka Bangladesh, og sagde at jeg ikke ville afgøre hvilken gud der var rigtig og at jeg ikke troede en rigtig god gud ville diskvalificere nogen i Afrika eller andre steder, bare fordi de ikke lige havde hørt om den "rigtige" gud, og så sagde han: Det er helt OK, det vigtigste er at du tror på et eller andet - kun fok der siger de slet ingen gud har (og det har jeg vel i sandheden egentligt ikke) - fordømmer jeg.

Måske kunne samme holdning behøves hos de Rolex lærde, som ofte føler sig tvunget til at fremhæve et solidt standard værk - til langt op over hvor det er berettiget.

vh

Frygt ikke den, der søger sandheden. Frygt den, som påstår at have fundet den.

Det har jeg desværre ikke selv fundet på...

mvh Jens
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)