Svar: 940
Tråde: 53
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 6
BACK TO TOPIC!!!
Jeg ville beholde 183'eren Jeg synes generelt, at det er et flottere ur

Om keramik skulle være mere skrøbeligt tør jeg ikke sige da jeg endnu ikke har ejet et keramik ur, men har dog hørt og set et billede af et ødelagt IWC og det skulle koste kassen, at få lavet det igen! Dog er det den eneste historie jeg lige kender til... og har da trodsalt læst på diverse foraer i en 3-4 år :)
Her er billedet af IWC'et som eftersigende skulle have været tabt på gulvet!
Om du så i tilfælde af, at du så skulle ende med, at sælge din 183'er til fordel for en 292, skal købe et med pig dial!? puha... er ikke nok inde i dem for, at kunne gennemskue markedet og om hvordan og hvorledes de ligger i pris og hvor mange der er lavet med Pig dial!? -> den må vi tage til den tid
•
Svar: 899
Tråde: 88
Givet Likes: 0
Fedt, det er lige det IWC jeg kan huske at have set... det er et horribelt billede...
Stakkels mand der er blevet udsat for det der...
Har overvejet DLC, men har ikke rigtig sat mig nok ind i det og hvem der kan lave det.
Har set DLC behandlinger af både PAMs og Rolexer som er gået godt og som ser rigtig fedt ud, men jeg har så sandelig også set ure som er blevet helt ødelagte.
Så et DSSD der havde fået den behandling, og det var gjort meget sløset... godt det er en reversibel behandling.
Ydermere er det jo en operation der koster en del og jeg har ingen idé om hvordan det påvirker gensalgsværdien... Det er et vigtigt aspekt for mig, da jeg har nogenlunde fornuftig rotation på mine ure.
Svar: 940
Tråde: 53
Givet Likes: 6
berg Skrev:Ydermere er det jo en operation der koster en del og jeg har ingen idé om hvordan det påvirker gensalgsværdien... Det er et vigtigt aspekt for mig, da jeg har nogenlunde fornuftig rotation på mine ure.
Tror ikke på, at det ville gøre noget godt for prisen... Og det er meget få "efter dlc behandlede" ure som kommer til salg herhjemme! Men mener, at Mads G (timetowatch) kender/kendte en (nogle år siden vi snakkede om det) som kunne DLC behandle ure til en nogenlunder "fornuftig" pris! Men det skal jo også lige poleres først for, at det vil få den optimale belægning!
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Den historie med IWC'en kan du finde på ALLE urfora i verden.
Men skal vi ikke passe på med at lade os skræmme af en uheldig episode?
Jeg mener....der er jo mange keramiske ure derude
Personligt ville jeg beholde 183'eren, da jeg er ved at blive lidt træt af de sorte ure.
Gør det du føler for - det kan jo altid sælges igen.
Men køb det uden "pig" det er ikke merprisen værd IMHO.
Sendt via Tapatalk
•