Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Mit problem er klart her i sommermånederne at week-enden står på sommerhus oftest så kan ungerne ha huset for sig.
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Jeg kommer selvfølgelig hvis jeg kan.....
Der er vist mange eksperter - men det kommer jo lidt an på emnet. Hvis du gider høre på noget om Omega Vintage Dress ure kan jeg godt underholde (eller kede) et par timer.
vi ses pludselig på Fyn....
Der er mange urtosser på Fyn efterhånden, så mon ikke der er basis for en hygge GTG-Fyn....
Vi kan snart sige - hvor mon månedens møde bliver... og så er vi jo tæt på at være kørende....
Herligt!
vh Baun
•
Baun Skrev:Jeg kommer selvfølgelig hvis jeg kan.....
Der er vist mange eksperter - men det kommer jo lidt an på emnet. Hvis du gider høre på noget om Omega Vintage Dress ure kan jeg godt underholde (eller kede) et par timer.
vi ses pludselig på Fyn....
Der er mange urtosser på Fyn efterhånden, så mon ikke der er basis for en hygge GTG-Fyn....
Vi kan snart sige - hvor mon månedens møde bliver... og så er vi jo tæt på at være kørende....
Herligt!
vh Baun
Selvfølgelig skal vi passe på at det ikke bliver for ofte, men det giver jo sig selv hvis ikke der er nok tilmeldinger...... Jeg vil gerne deltage til 4-5 urmøder om året, det er vist passende.
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Tukjær Skrev:Joepete Skrev:Jo, tak. Det kunne jo være rart at møde nogle ægte eksperter. Er dog lidt tilbageholdende, da jeg jo er en værre krejler, nærighund og under tøflen = mine urkøb ligger i den meget lave ende ...
Ja, lad os håbe at vi kan få nogle eksperter til at deltage også......
Jeg mener da at have set at ganske mange "eksperter" tidligere har deltaget i de fynske urtræf? Eller hvad er jeres diffinition af en ægte urekspert?
/Mads
•
Mads Gjødesen Skrev:Tukjær Skrev:Joepete Skrev:Jo, tak. Det kunne jo være rart at møde nogle ægte eksperter. Er dog lidt tilbageholdende, da jeg jo er en værre krejler, nærighund og under tøflen = mine urkøb ligger i den meget lave ende ...
Ja, lad os håbe at vi kan få nogle eksperter til at deltage også......
Jeg mener da at have set at ganske mange "eksperter" tidligere har deltaget i de fynske urtræf? Eller hvad er jeres diffinition af en ægte urekspert?
/Mads
Jo, sidst havde vi Baun, Speedy, Peter og Geodoc med. De ved bestemt hvad de skriver/taler om......
Men Mads...... Vi vil jo gerne møde dig også
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Drøn klare eksperter du nævner Tukjær
(Eks-pert er som bekendt en tidligere pert som er holdt op som pert - og nu derfor betegnes eks-pert)
I kan jo også selv en masse - meget mere end os andre, om netop de divers og ur typer i går efter - så hvad det angår klarer i jer mere end fint med jeres GTG - en rigtig god blanding.
Mads kan tilføre noget hvor som helst det er en helt anden sag,
Lidt kedeligt at ikke alle skal i sommerhuse, så man havde et GTG en helt almindelige kedelig Torsdag eller Onsdag aften - men jeg forstår
vh
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
hannover_dk Skrev:Lidt kedeligt at ikke alle skal i sommerhuse, så man havde et GTG en helt almindelige kedelig Torsdag eller Onsdag aften - men jeg forstår
vh
Jamen John, du kan da bare invitere til GTG en onsdag eller torsdag aften. Jeg kommer gerne

.
Er da sikker på at også folk der ikke skal i sommerhus i weekenden vil være interesseret

.
•