Så ankom Breitling SuperOcean Professional
Hmm måske det er denne, den er jeg ikke så vild med, kan meget bedre lide den gamle.

De delte tal ser ikke rigtige ud for mig, der er for high tech på en eller anden måde Icon_rolleyes

Derudover så er jeg også mest til børstede eller glasblæste overflader, især når de bliver så store som på en seawolf.

İmage

Thomas
Svar
Jeg kan godt lide den og specielt dato vinduet. Det er meget pænt billede men jeg foretrækker den med grå skive og karftig læderrem. Jeg trot man skal se uret i real life. For det er meget anderledes at stå med et ur i hænderne end at se det på billeder.
Svar
Her er den grå og gule sammen

İmage

Men der er flere ting ved skiven som ikke umiddelbart tiltaler mig, tallene er nævnt, men også trekanten kl. 12 og firkanterne kl. 9 og 6 ser lidt klippe klister agtigt ud.

Og selv om man nok skal se det på armen så er jeg ret sikker på det ikke er noget for mig, men heldigvis er smag og behag forskellig.

Noget jeg gerne havde set man havde gjort noget ved, var at smide luminova på tallene, det kunne se så flot ud og være meget bedre end den minimale luminova som er på Seawolfen i dag.

Thomas
Svar
Tukjær Skrev:
Stinger Skrev:Sikke en pris og hvilket fund. Tisgul Icon_razz Ej, det er rigtig rigtig lækker farve som rent faktisk sikkert en perfekt til det uret er skabt til.. dyk!

Aner jeg en plet på skiven mellem kl 4 og 5 eller er det blot et fnug uden på glasset?

Du har ret, der er en lille plet......

Det gør jo ingenting, og hvis det endelig skulle gå dig på kan den sikkert fjernes på få minutter.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)