Kedede mig lidt, så jeg lavede lige et par remme.....
Først en all black til mit Sinn U1:

İmage

İmage

så ny pilot style til Azimuth'en:

İmage

İmage

Hvad synes I???

Sommerhilsner fra Torben Icon_e_biggrin
Svar
Det er du sluppet rigtigt godt fra Icon_e_biggrin skulle jeg have en læderrem til et af mine ure så måtte du godt lave den for mig Icon_e_biggrin
Super flot Icon_e_biggrin

/Peter mn
Svar
Hej Torben

Jeg kunne godt tænke mig en sort rem med blå syninger til mit Pam 87, da jeg synes at du laver nogle fantastiske remme, så igen superflot arbejde. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Svar
Citat:Hvad synes I???

Jeg synes de er rigtig flotte.

Hvad kan man mon gøre for at 'lukke' siderne?
Der hvor du har skåret læderet fremstår de en smule rå. Mon man kunne 'klemme' læderet, lakere det eller noget helt tredie?

Kan rigtig godt lide hvordan syningerne er 'forsænkede' på den lyse rem.

Mvh.
Svar
Her lidt svar.

Mht. en blå rem, så skal jeg lige have fundet ud af hvordan jeg får lavet de blå syninger, da jeg ikke har kunnet opdrive det nogen steder. Skal nok selv igang med indfarvningen, men jeg vil da lige se på det.......

Mht. kanterne, så findes der noget farve "maling" man kan give remmene, men det er ikke min stil. Alle mine remme blver lavet uden kantfarve, da det er sådan jeg kan lide dem. Laver dem for sjovt og lidt som en hobby de sene nattetimer....... Det er råheden i remmene jeg kan lide.

Tak

Torben
Svar
Super flotte remme, jeg syntes den rå framtonig er fedt...
Så flot arbejde siger jeg Icon_e_smile
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Ser godt ud, men jeg mente du havde solgt din U1?
Svar
syntes jeg kunne få for lidt for det, så nu er det blevet i mine hænder.

Torben
Svar
Super fede remme! Jeg er HELT enig i at der er noget meget lækket og rustikt over at læderet ikke er "lukket" i siderne..

Gu' ve' om man kan komme en læderrem på sit SD... Icon_question
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Hej Torben

Jeg skrev nu sort rem, men med blå syninger, og jeg er også vild med det rå look, hvor man kan se kanterne.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)