En lille ny...
Jovist - Movade og Zenith var på den tid en og samme sag og helt rigtigt fandtes den også som Movado - og prisgættet var heller ikke helt i skoven, her Ebay USA for ca 17.000
http://cgi.ebay.com/SUPERB-MOVADO-ZENITH...dZViewItem
buy it now, som er ret realistisk med originalrem uden papirer.

Klaus, du havde da også noget Movado Sub-sea med orange i dialen som var til at falde i let svime over - har du også "mistet" den Icon_e_smile ?
Må vi ellers gense den uden at vi ødelægger tråden - det er jo Zenith

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Det er ved sødgrød flotte sager der rulles op her. STORT tillykke med uret!

Man er vel nød til at ha' sådan en Primero laban på et tidspunkt, om ikke andet må man vel lave "Daytona-finten" Icon_e_wink

Men alle disse flotte ure får mig altså til at tænke på Hannover's
"Zenith Rainbow El Primero Chronograph 02.0461.400/71" m. blå skive - har du nogen billeder af den liggende John, som du orker at vise?

Icon_smil Sogge
Svar
Jov:
İmage
İmage
İmage
Screw-down krone og pushers.
Sådan lidt Italiensk inspireret - så monteret med en mørkeblå original Zenith Strusse-læderrem (efter billedet blev taget)

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Nøjjj - hvor er det altså bare nice!! Icon_cool
Svar
Super Rainbow. Den flotteste efter min mening.

Her er tre Super Sub Sea. Alle er solgt videre. Store flotte kronografer. Lidt trist man har den trang til at prøve noget nyt hele tiden Icon_e_confused
İmage
(købt hos BoM)
İmage
(Købt på ebay og den grå var fra Bjørn H i Odense)
İmage

Favoriten over dem alle:
İmage
(og denne var fra Stig i Odense)

Min tidligere De Luca (Chronomaster):
İmage

...og her lidt mere til den Sub Sea/Pilot:
İmage

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Hej Klaus,

Klasse fornægter sig ikke: Den der kronograf m. orange "bezel" og ditto sekund er (eller BURDE være) total retro, - meget smuk. Va' løver' sådan en morfar' op i ca. ?

Icon_smil Sogge
Svar
KlausM Skrev:İmage

Den ville jeg gerne have "arvet" Icon_e_sad

Mvh.
Svar
ChronoMaster Skrev:
KlausM Skrev:

Den ville jeg gerne have "arvet" Icon_e_sad

Mvh.

Jup - Icon_smil
Svar
Prismæssigt ligger de omkring 18-22.000,-
...hvis du kan finde én. De er uhyre sjældne og er kun lavet i få hundrede eksemplarer fra omkring '69-'70.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Super flotte ure. Subsea måler 44 mm over lynetten så det er en solid sag. Jeg har et liggende hvis nogen skulle have interesse i et i en hurtig handel.

Nej John mit Deluca bliver ikke brugt så ofte, men tvært i mod er det et af de ure jeg har svært ved at skille mig af med. Det er super lækkert og så er de meget svære at finde i modellen med safirglas og skrue-pushers. Mit er købt for en slik før folk fik øjnene op for DeLuca´en og kommer oven i købet med bokse og papirer. Så absolut en keeper trods manglende tid på armen.

Her i en orange hand sandwich hvor det bestemt gør sig godt:

İmage

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)