En lille ny...
Super lækkert ur og det bedste af det hele er pris niveauet. Her kan der ikke være mange med i kategorien value for money når vi taler brugte El Primero´er.

Mit De Luca får godt nok ikke meget tid på armen, men hvad er en samling uden et El Primero Icon_cool

/Mads
Svar
super lækre og flotte ure,
Men jeg er endnu en af dem der ikk kan forstå hvirdan du kan lade vær at tage dem på armen:)
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Hej

Jeg vil nu også gå med dem, for de er superfede, og tillykke med den lille ny.

MVH Peter
Svar
Jeg har bestemt min rainbows og DeLuca med i rotationen på armen. Lidt synd hvis Mads ikke går med sin DeLuca som vist er en hvidskivet hvis jeg husker rigtigt, også ganske flot faktisk
For mig er Zenith, takket være de var først inde med automat chronografen og så tilmed som high beat værker, i lækre kasser og gode remme - virkeligt samlerværdige.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:For mig er Zenith, takket være de var først inde med automat chronografen og så tilmed som high beat værker, i lækre kasser og gode remme - virkeligt samlerværdige.

vh

Sådan har jeg det også. Måske derfor jeg ikke altid nænner at gå med dem. Men vi må jo lave en lille Zenith GTG. Jeg er sikker på, at vi kunne slupplere hinanden godt!

Mvh.
Svar
Og vil man op i rigtigt store TUNGE sager, så er der jo de lidt tidligere (her kaliber 3019)
İmage
İmage
Den der lille gravering i den lækre original lænke har jeg faktisk selv fået slebet helt bort med en dremmel, og på en måde så den side hvor graveringen var, er helt identisk med den anden side, så det lykkedes heldigvis

En TUNG og TYK sag

vh
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Og vil man op i rigtigt store TUNGE sager, så er der jo de lidt tidligere (her kaliber 3019)
İmage
İmage
Den der lille gravering i den lækre original lænke har jeg faktisk selv fået slebet helt bort med en dremmel, og på en måde så den side hvor graveringen var, er helt identisk med den anden side, så det lykkedes heldigvis

En TUNG og TYK sag

vh

Hold k... den er flot (samler lige underkæben op fra gulvet Icon_e_biggrin )

Den lyseblå chronograph sekundviser er prikken over i'et.

Hvad er målene på den og hvilket år er den fra?

Hvilket prisleje ligger disse i?

Thomas
Svar
Seamus Skrev:Hold k... den er flot (samler lige underkæben op fra gulvet Icon_e_biggrin )

Thomas

Jeg mener, de er produceret fra 72-75 i forskellige udgaver, med forskelligt skive layout/lynette og farve på sekundviser.

Jeg tror prisen er fra 10K til ++20K afhængig af stand, med/uden lænke og papirer/boks.

KlausM har/har haft et tilsvarende...hvis jeg ikke husker helt forkert.

Mvh.
Svar
ChronoMaster Skrev:
Seamus Skrev:Hold k... den er flot (samler lige underkæben op fra gulvet Icon_e_biggrin )

Thomas

Jeg mener, de er produceret fra 72-75 i forskellige udgaver, med forskelligt skive layout/lynette og farve på sekundviser.

Jeg tror prisen er fra 10K til ++20K afhængig af stand, med/uden lænke og papirer/boks.

KlausM har/har haft et tilsvarende...hvis jeg ikke husker helt forkert.

Mvh.
Jep 72 (eller var det 71) til 75. Jeg har det desværre i boxen pt - mon ikke det er +40 mm (kunne være 42) og så er det ganske TUNGT - og i mit fald er originallænken virkeligt speciel med en ganske stor glat (ikke leddelt) part hver side af uret.

Jeg synes også prisen er rigtigt angivet og yes KlausM har helt garanteret haft det, og han har det måske tilmed så han kan give måle - inkl. højde og vægt?

vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Åh ja. Det var også et dejligt ur. Det er solgt videre. Jeg er meget sikker det er 40mm men virker større idet uret er ganske højt og kransen dominerende. Den kom også i en Movado udgave. Her lidt billeder:
İmage
İmage
İmage
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)