JLC Master Class?
Er der andre som skal til JLC Master Class hos Ole Mathisen i næste uge?

Har fået klemt mig ind torsdag, så det glæder jeg mig meget til. JLC sender en urmager til KBH hele ugen - vi får så nogle timer til at prøve at skille og samle værket i en Reverso. Det mindste jeg har skilt ad og fået til at virke igen er en cykel, men principet er vel mere eller mindre det samme - så mon ikke det går!

Blev inviteret via JLC´s Le Club (man kan blive medlem på deres hjemmeside) - de må bruge en del på markedsføring :-)
Svar
- det lyder super spændende.... det glæder jge mig til at få et referat af...

Tom
Svar
Ja, glæder mig helt vildt...har dog ikke fået den skriftlige invitation endnu som blev lovet i den bekræftelse, der kom pr. e-mail.

Desuden står der onsdag den 21. i invitationen...er der et ekstra arrangement om torsdagen?

Skal nok skrive et par ord om dagen efterfølgende.

Claus

Svar
kommet hjem fra en rejse til udlandet og har derfor ikke kunnet nå at melde mig til. Lidt surt, men måske jeg stadig kan nå det, så har lige sendt Christian en mail.

Torben
Svar
Jeg skal derover onsdag - jeg glæder mig så meget, at jeg næsten ikke kan sove Icon_e_biggrin

Uddrag fra invitationen:

For the first time in Denmark,
Jaeger-LeCoultre in collaboration with its historical partner Olé Mathiesen
organizes a Master Class in order to share its passion for time in
a very exclusive and unique way.

As member of LeClub, you are kindly invited to participate to this one of a lifetime experience.
You will have the opportunity to get closer to the watchmaking craftmanship and
to learn how to disassemble and assemble the calibre of the Reverso
Grande Date (cal. 875).
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Lige en kort service meddelse:

Nu er der kun 36 timer til jeg skal afsted Icon_e_biggrin

Jeg bliver nød til at få sovet..
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Ups, jeg er også medlem af Le Club, men har ikke modtaget nogen invitation.
Svar
Er ude og rejse så jeg er forhindret Icon_cry er der ikke nogen der kan forevige det med lidt billeder?

/Mads
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Er ude og rejse så jeg er forhindret Icon_cry er der ikke nogen der kan forevige det med lidt billeder?

/Mads

Jeg skal gøre hvad jeg kan Icon_e_biggrin
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Der findes allerede lidt billeder på TZ... jeg håber ikke det gøre noget at jeg linker over
[url]"http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=3739230&rid=0">http://forums.timezone.com/index.php?t= ... 9230&rid=0[/url]
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)