12-05-2008, 05:55 PM
hej er der nogle af jer som ved om der findes en gummirem til et Big Pilot ur.......? og hvis har i så link til sådan et sted?????
Mvh Michal
Mvh Michal
|
Big Pilot
|
|
12-05-2008, 05:55 PM
hej er der nogle af jer som ved om der findes en gummirem til et Big Pilot ur.......? og hvis har i så link til sådan et sted?????
Mvh Michal
12-05-2008, 07:09 PM
Er det ikke lidt synd på at putte en gummirem på en Big Pilot? Efter min mening gør den sig bedst med en god gammel lædderrem.
Og skal vi ikkelige have et billede hvis du ligger inde med en BP, IWC'en er en af mine peronlige favritter
12-05-2008, 07:55 PM
et billede må være på sin plads.
mht gummirem må jeg tilslutte mig taylor, læderremmen giver altså uret mere klasse, specielt med de to "dutter". (kan ikke lide huske hva man kalder dem
12-05-2008, 08:24 PM
Big pilot = læderrem... Men det kan jo være af praktiske grunde, at man er tvunget til gummirem... Man kan altid skifte til en læderrem igen...
12-05-2008, 08:56 PM
Piloture med ww2-style skal ikke have gummirem, det ville være synd og skam...
Kan godt se det praktiske i en gummirem, hvis man er meget i vand... Bare ikke til det ur... Hellere smile bag små vinduer, end græde bag ved store...
12-05-2008, 09:14 PM
mange tråde bliver kørt ud til steder hvor de ikke hører hjemme. Han spørger til en gummirem og det er vel fordi han gerne vil have en. Så svar på det og ikke hvad han ikke skal gøre.
Jeg har selv med stor held købt gummiremme til mine ure. Har en gummirem til mit Azimuth Jagdbomber og det ser fedt ud. Prøv at se på: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.panatime.com">www.panatime.com</a><!-- w -->. Her koster remmene ikke en bondegård og du kan derfor prøve at se hvordan det ser ud. Jeg tror det vil komme til at se fedt ud og give det et rent look. Torben
13-05-2008, 12:52 AM
Jeg tror ikke der findes en original gummirem - hvis det er det du søger.
Jeg tror heller ikke du finder mange som har erfaringer med kombinationen eller kan vise billeder jvfr. den generelle holdning som kommer til udtryk i de første besvarelser i denne tråd. Jeg tilslutter mig derfor Torbens forslag om at købe en billig rem og se om det tiltaler dig. Om de har hvad du søger ved jeg ikke, men jeg har gode erfaringer hvad angår billige remme med: http://www.watch-bands-straps-bracelets....strap.html mvh niels
14-05-2008, 03:26 AM
Hej
Jeg synes at du skal spare på den lækre læderrem, og købe en gummirem, når man nu bruger uret i fugtige omgivelser, men det er bare svært at finde en i en kvalitet der matcher et IWC BP. MVH Peter |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|