Billedtråd
Og lidt flere billeder.....

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
Hej Bo Søby Hansen

Det er da super gode billeder, er Seikoen den jeg servicerede, eller den anden du har. Icon_question

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej Bo Søby Hansen

Det er da super gode billeder, er Seikoen den jeg servicerede, eller den anden du har. Icon_question

MVH Peter
Hej Peter
Tak for de pæne ord! Icon_e_biggrin Det er er den anden 6309'er på billedet. Den du servicerede går i øvrigt perfekt. Takker mange gange!
Svar
İmage
Svar
Så fik jeg monteret min custom leather rem på min nye Seawolf. Jeg synes selv det er blevet ret flot. Her er lidt billeder:

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
DonWerner Skrev:Så fik jeg monteret min custom leather rem på min nye Seawolf. Jeg synes selv det er blevet ret flot. Her er lidt billeder:

Det ser flot ud, John.

Måske jeg skulle prøve det samme med min SuperOcean......
Svar
Tukjær Skrev:Måske jeg skulle prøve det samme med min SuperOcean......

Ja, det ville da være oplagt og prøve. Tror det vil se godt ud. Det er i hvert fald en billig måde at få et helt nyt ur på. Jeg købte min rem ved Carl Evans som driver siden gasgasbones.com - Han laver kvalitetsremme til en rigtig go' pris. Læderet er super blødt. Jeg gav £25 for min inkl. forsendelse. Her er hans e-mail, hvis du vil i forbindelse med ham - <!-- e --><a href="mailto:gasgasbones@googlemail.com">gasgasbones@googlemail.com</a><!-- e -->
Svar
Den sidder sku lige i skabet John.

Rigtig flot tyk læderrem som passer til de tykke horn på SW.

Thomas
Svar
Inspireret af Claus_K's flotte billeder med ure og knive:

İmage

Lige som med mine ure foretrækker jeg mine knive klassiske og med en god historie tilknyttet - med franske Laguiole knive får man begge dele + en spandfuld kvalitet Icon_e_biggrin

Mvh.

Jakob
As time goes by...
Svar
3-0 vil jeg mene. 1 - 0 ved uret, 2-0 ved knivene og så 3-0 ved billedet

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)