18-04-2008, 12:18 PM
Gik forbi en urmager i dag... så der lå en del tom kristensen ure i vinduet..Flot design vil jeg sige... , men er resten af uret noget værd tænkte på urværket...
der var bla en limited model 777 stk...
|
tom kristensen ure..
|
|
18-04-2008, 12:18 PM
Gik forbi en urmager i dag... så der lå en del tom kristensen ure i vinduet..Flot design vil jeg sige... , men er resten af uret noget værd tænkte på urværket...
18-04-2008, 01:39 PM
mener de køre med helt alm. ETA (driftsikker maskine)
men er ikke helt sikker pæne ure helt sikkert dog lidt for pyntet til min smag
18-04-2008, 02:49 PM
hr.holm Skrev:Gik forbi en urmager i dag... så der lå en del tom kristensen ure i vinduet..Flot design vil jeg sige... , men er resten af uret noget værd tænkte på urværket... Jeg er helt enig med dig, de fleste af dem er flotter, specielt dem med sort skive og krans efter min mening... Eller retter sagt, alt bare ikke orange krans og hvid skive, de er forfærdelige imo. Men sort/sort det spiller. Mener i øvrigt også at de kører med ETA lige som Jacob er inde på. Mener i øvrigt lige at der er kommet en ny model i serien, måske du skulle se lidt på det?*S*
18-04-2008, 02:50 PM
hr.holm Skrev:Gik forbi en urmager i dag... så der lå en del tom kristensen ure i vinduet..Flot design vil jeg sige... , men er resten af uret noget værd tænkte på urværket... Jeg er helt enig med dig, de fleste af dem er flotter, specielt dem med sort skive og krans efter min mening... Eller retter sagt, alt bare ikke orange krans og hvid skive, de er forfærdelige imo. Men sort/sort det spiller. Mener i øvrigt også at de kører med ETA lige som Jacob er inde på. Mener i øvrigt lige at der er kommet en ny model i serien, måske du skulle se lidt på det?*S*
19-04-2008, 02:35 AM
Hej
Det er det absolut billigste ETA quartz værk der sidder i Tom Kristensen uret, absolut Low End, og ikke noget der er værd at give mere end højest 2500 kroner for. MVH Peter
19-04-2008, 09:43 AM
Mener kun at det er Limited Edetion uret der har et ETA Quartz værk, alle de andre har Miyota Quartz værker.
19-04-2008, 11:30 AM
Var bare nysgerrig... ang urene... om de var noget værd.. holder mig til omega...
19-04-2008, 02:59 PM
Læs denne tråd:
[url]"http://www.urforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=4963&highlight=tom+kristensen">http://www.urforum.dk/phpBB2/viewtopic. ... kristensen[/url] Du betaler KASSEN for designet, og er du vild med det så er sagen jo afgjort! En stor del af prisen på et B&O anlæg ligger jo også i designet, og det koster altså. Man skal bare træffe sin bestlutning med åbne øjne.
19-04-2008, 03:36 PM
ha læst det.... noget tyder på udseendet er det man betaler for...
vi lukker den herfra.... svaret er fundet... |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|