Svar: 1,094
Tråde: 196
Modtaget Likes: 143 i 54 svar
Givet Likes: 9
30k incl. hammerslag.
Jeg tvivler. Jeg mener at det blev købt for 11k. Og at forventningen var noget højere end 30k.
Desuden er jeg enig i den meget "spartanske" præsentation. Men det skal da nok holde prisen nede.
hilsen d.loncar
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Loncar Skrev:30k incl. hammerslag.
Jeg tvivler. Jeg mener at det blev købt for 11k. Og at forventningen var noget højere end 30k.
Desuden er jeg enig i den meget "spartanske" præsentation. Men det skal da nok holde prisen nede.
hilsen d.loncar
Hvis man ikke som os kender forhistorien ville du så byde på uret? Som Morgan skriver er præsentationen mildest talt elendig, og ingen nærmere beskrivelse af hvilken konge, billede af monogram på bagkassen, osv. Derfor tror jeg ca. 30 k er realistisk. Desuden er DK´s konge nok ikke den mest interessante for udlændinge. Men jeg kan da tage total fejl. Får vi se d. 15/16.
/Mads
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
Der er da et pre moon Speedmaster 105.003-65 Mads.
Er det ikke sådan et du er på udkig efter?
Syntes umiddelbart at flere af vurderingerne ser rimelig konservative ud på speedy'erne??
Jeg tænkte også at det er utroligt at der ikke er flere billeder af urene, detaljer og bagkasser. Var næste sikker på at det bare var mig der ikke kunne finde billederne!
•
Svar: 1,094
Tråde: 151
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Omkring Fr. lX ur tror jeg Mads er inde på noget af det rigtige.
Personligt ville jeg ikke betale væsentligt ekstra for den historie, og endnu mindre i udlandet hvor en Dansk konge der døde for over 30 år siden nok mildest talt er ret uinteressant.
Havde uret tilhørt en Amerikansk præsident, paven, eller en kendt rocksanger eller skuespiller, så ville uret have en anden historie og kunne få en helt andet pris hjem, hvis en havde Elvis gamle ur til salg, så ville uret ikke betyde det store, men prisen ville blive høj grundet historien.
Uret skal sælges på den gode stand set i forhold til alder, da det selvfølgeligt på købstidspunktet har været et dyrt ur, hvorfor det naturligvis kun er solgt i få eksemplarer.
•