Først "rigtige" ur! (JLC)
Hejsa

Jeg har længe overvejet at "opgradere" mit gamle Tissot PRS200 som efterhånden bærer lidt præg af 8 års brug men har ikke rigtigt fået gjort noget ved det før nu. Et lille smut til London her før weekenden muliggjorde at der nu siddder et JLC Master Hometime på venstre håndled og jeg kan allerede nu sige at der går længe inden jeg bliver træt af at kigge på det Icon_cool

Jeg skal nok tage et par billeder af vidunderet på et tidspunkt, men indtil da må I "nøjes" med dem her Icon_e_biggrin

/U.
Svar
Det er virkelig virkelig smukt - jeg kan sandelig godt forstå din betragtning om, at man aldrig bliver træt af at kigge på det!

1000 gange tillykke med det!
Svar
Jeg synes det er et meget elegang ur. Tillykke med det!

Jeg tror jeg ved hvordan du har det. Siden jeg fik mit nye Breitling i fredags, har jeg ikke på noget på tidspunkt været i tvivl om hvad klokken er (jeg kigger på uret konstant).

Mvh
Morten Icon_e_biggrin
Svar
Kanonflotte billeder af et kanonflot ur, - dejlig stilrent - tillykke med det!

Icon_smil Sogge
Svar
stort tillykke med dit smukke ur
Svar
MortenKoch: Jeg har set din tråd og jeg forstår dig godt. Jeg havde egentlig planlagt at jeg skulle have noget Breitling som lignede mit Tissot (eks. et Chronomat el. lign.) men da jeg så JLC'en til en god pris (synes jeg selv Icon_e_biggrin) så blev det det i stedet - så må Breitlingen komme senere Icon_cool

Sogge: Tak. Uret er i øvrigt købt hos SWC i London som du spurgte på i en anden tråd, jeg har også lige tilføjet en note til den om handlen.

/U.
Svar
Super flot JLC - Tillykke Icon_e_biggrin
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Tillykke med uret, det er meget elegant, kan godt forstå dit valg, placeringen af datoen giver urskiven en balance som harmonere rigtigt godt med resten af uret, super elegant faktisk.
Tillykke herfra Icon_e_biggrin
Peter m n
Svar
Super nice kaliber 975... jeg selv har haft JLC MC Dualmatic med samme kaliber..
Svar
FEDEST - og velkommen i JLC klubben!

/Bjørn.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)