Breitling Forum?
Med henvisning til en anden tråd mener jeg at man bør overveje et Breitling Forum.

Jeg ville bruge dette forum meget ofte, og så også gerne flere forskellige fora.

Jeg føler at de indlæg jeg har skrevet vedr. netop Breitling drukner blandt alt det andet.

Men det er selv kun min ringe mening, jeg ville i hvert fald bruge det.
Svar
Hej Claus

Det er ikke første gang det forslag er lagt frem, men Breitling er ikke det helt store samtale emne herinde i hvertfald ikke i den tid jeg har været her....
Svar
Breitling har været nævnt bl.a Morgan.
Jeg ved ikke om det er tilladt men her er da også et forslag til lidt udvidelse. [url]"http://www.watchlounge.com/wbb2/wl/index.php?sid=63a8d720b6d2e863416669af30d1feb9">http://www.watchlounge.com/wbb2/wl/inde ... af30d1feb9[/url]

Når nu emnet er taget op

Claus
Svar
Nej det er da klart når indlæggene drukner i andre emner.
Svar
Hvis man søger på "Breitling" vil man kunne se, at der nærmest dagligt har været indlæg om eller omkring mærket. Så det er på højeste tid at få et Breitling-Forum. (har jeg jo sagt mmmeeegggeeettt længe Icon_e_biggrin ) Breitling har mindst samme berettigelse til eget forum som Panerai har.

Og især nu hvor én af vores aktiveste urmagere har fået autorisation af Breitling. Peter vil hurtig kunne fortælle hvad tingene koster og meget mere omkring Breitling. Desuden er han annoncist på vintageure.dk og har fortjent at få noget for sine penge.

Breitling har ikke fået særlig meget opmærksomhed i Danmark, da der ikke var forhandlere nok. Dette har ændret sig.

Herinde har mærket været skældt ud som blingure og degraderet som opreklameret ETA-bras. Udseendet er jo som bekendt en smagssag og jeg mener det er godt, at der er et mærke der skiller sig ud fra mængden. Oprindelse fra ETA eller ikke er for mig total ligegyldig, sålænge mit ur kan hvad jeg forlanger af det. Alle ure der forlader fabrikken er COSC-certificeret.

Breitling har en meget spændende historie med op- og nedture bag sig. Det gik galt i 70´erne, da japanerne indtog markedet med deres quartzure, men konkursen blev afvendt ved at sælge det til nuværende ejer. Det kan der læses mere om i min artikel på vintageure om Chronomaten.

Så når jeg engang er færdig med at investere mine penge i mit byggeprojekt, så skal der købes Breitling og jeg ved også hvor det skal købes.

Klaus
Svar
Lidt statestik,

Hits på forskellige mærker,

Omega 987
Tissot 98
Certina 112
Rolex 1037
Panerai 335
Maurice Lacroix 31
Tag Heuer 308
Breitling 239
Longines 53
Seiko 156
Rado 13
Oris 59
Eterna 86

Der burde være et forum på Breitling OG Tag Heuer...... Måske et fælles? Så nærmere vi os de 550 indlæg!
Svar
Så må vi se om der er nok aktivitet til at oprette et selvstændigt forum.

Med venlig hilsen
Vintageure.dk

Jan Kirk
Svar
Godt gået, Jan.

Der er ikke længe fra tanke til handling, lige min stil.
Svar
Klaus skriver tidligere, at Peter "fortjener" at få et Breitling forum..... Dvs. at hvis man annoncerer meget her på sitet, så kan man også købe sig et passende forum, der kan understøtte éns forretning??

Måske burde man overveje at indføre regler a la Timezone's, hvor der ikke må diskuteres priser, rabatter, forhandlere o.lign. Hvis dette sker, så er det (i mine øjne) ikke sikkert, at der er stof nok til et nyt forum?!?

Jeg har tidligere brokket mig over dette, men jeg mener stadig, at der er for meget snak om rabat og momsfusk istedet for ure, men rabatjagt er jo stadig én af danskernes største hobbie's, så jeg får det nok svært....

God søndag!

Tik-Tak
Svar
Tik-Tak Skrev:Klaus skriver tidligere, at Peter "fortjener" at få et Breitling forum..... Dvs. at hvis man annoncerer meget her på sitet, så kan man også købe sig et passende forum, der kan understøtte éns forretning??

Måske burde man overveje at indføre regler a la Timezone's, hvor der ikke må diskuteres priser, rabatter, forhandlere o.lign. Hvis dette sker, så er det (i mine øjne) ikke sikkert, at der er stof nok til et nyt forum?!?

Jeg har tidligere brokket mig over dette, men jeg mener stadig, at der er for meget snak om rabat og momsfusk istedet for ure, men rabatjagt er jo stadig én af danskernes største hobbie's, så jeg får det nok svært....

God søndag!

Tik-Tak

Her er der vist noget du har fået fuldstændig gal i halsen, noname!

Peter fortjener ikke et Breitling-forum, men at han får noget til gengæld for hans indsats og læggen af penge herinde. De informationer han kommer med er bogstaveligt talt guld værd, som mange har gavn af.

Hvis "x" f.eks. lægger et billed af et ur, han vil købe et sted og spørger om det kan være ægte, er han én af de første, der svarer på det og man kan være sikker på, at det er rigtigt. Dvs. at "x" med ro i sindet kan købe det ur. Fantastiskt!!

Vi kan være glade for at have en urmager herinde som gider svare på de ting og hvad er der så galt i, at han tjener lidt på at servicere eller at vi køber vores ure hos ham i stedet for at andre urmagere, der ikke er aktive, gør??

Man er jo ikke tvunget til at købe hos Peter, men jeg er da glad for denne diskussion er i starten af det nye Breitling-forum. Det giver Peter da endnu mere omtale og reklame herinde Icon_e_biggrin !

Åhhh, den skide jantelov i Danmark!! Icon_e_sad

Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)