Er dette ur noget værd?
Ja nu må jeg jo se om prisen ryger "for" højt op, men kan rigtigt godt lide det ur...... men det siger jeg jo nok om så mange ure Icon_e_biggrin
men igen tak for jeres ekspertise Icon_e_biggrin
Svar
Jeg vandt auktionen, prisen endte på 320$ med forsendelse Icon_e_biggrin så må jeg jo se hvad der ellers ryger på af afgift.
Svar
Helt OK - $ er jo billig - og du kan regne med ca 30% max + afhængigt af hvordan han sender og udfylder papirer - et ekspeditionsgebyr på ofte omkring 50-75 kr.
Er alt korrekt udfyldt med klar værdiangivelse, så går tingene langt hurtigere, og ofte uden ekstra gebyrer, og uret er det værd i alle fald.
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Tikllykke.
Det er absolut en fin pris og fra en sælger med fin feedback!
Spændende at se uret når det kommer hjem. Ca 2K for et sortskivet Seamaster Cosmic (har aldrig set en sortskivet før tror jeg) er absolut en god pris. Om det kan være en re-dail ved jeg ikke, men sansynligheden er stor, da 90% af de sortskivede menes at være det! Har ikke læst om der står noget om dette i annoncen, så sorry hvis der gør!

Billeder på forum når uret er i hus tak!
Svar
skal nok tage nogle billeder når det lander Icon_smil
men ventetiden .... den er lang.......... Icon_e_wink
Svar
Skulle du få lyst til at tjekke værket er her et fint link til hvordan den fikses... Hmm, tror ikke jeg lige har værktøjet eller evnerne selv; Icon_cool

[url]"http://www.old-omegas.com/tool107.html">http://www.old-omegas.com/tool107.html[/url]
Svar
Vejledende butikspris 1.399,- DKK
din Pris: DKK 1.695,00
de har sku da en lille fejl Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Svar
Morten Bekker Skrev:Vejledende butikspris 1.399,- DKK
din Pris: DKK 1.695,00
de har sku da en lille fejl Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Som var til det aller øverste link i tråden (tog mig lige lidt tid Icon_e_smile )
Men i øvrigt: Nej nej de vil bare gerne ha 296 kr mere hos dem end i butikkerne - viser blot hvor ærlige de er Icon_e_confused
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
petermn: kan du ikke oprette dit eget topic en anden gang? Icon_rolleyes

Det har var til mine spørgsmål angående Ingersoll ure og har vist ikke så meget med Omega at gøre Icon_e_wink
Svar
Du har fuldstændig ret i at din streng blev overbroderet med Omega snik snak. Tror at det sker (fasktisk ret ofte) fordi man lige sidder og bliver inspireret, og så glemmer at strengen faktisk havde et helt andet udgangspunkt. Det gælder jo for så vidt også for os der sprang til og svarede petermn!

Tilbage til udgangspunktet, så mener jeg faktisk at Mads G. på et tidspunkt har skrevet om Ingersoll at finish af værket (kinesisk produceret) ikke er imponerende, ej heller kassen. Men mener også at han skrev at der faktisk gav ganske meget "value for money". Du må kunne søge og finde indlægget, eller også kan Mads selv rette mig!?

Har lige sakset et enkelt indlæg fra Mads her;

"Jeg har også kigget nærmere på Ingersoll og kan kun tilslutte mig de rosende ord. Deres kronograf til 3400 kr. er faktisk rigtig flot og finishen er hæderlig. Eller imponerende til prisen. Rigtig meget ur for pengene. Det er godt nok kinesisk, men jeg går ud fra at kvalitet og service er på plads når så mange DK-urmagere sælger dem.

Så køb du roligt at Ingersoll! "
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)