Hej.......
Er endelig blevet ejer af et "ordentligt" ur, dette pga. af Tukærs link, Takker
Havde desværre ikke lige råd da prisen var £ 295

, og så steg den lige pludselig til £ 522, Jeps MYSTISK..........
Men da jeg havde mailet med firmaet, troede det var en udgået vare, fik jeg det til £ 400. Så alt ialt rimelig tilfreds da uret koster 6600, i DK, og pundet var i bund.
Skal lige sige, at firmaet var utrolig hurtige til at svare på alle ???? og fik ur efter 2 dage, med alt der følger med, ikke noget der.
Så efter min mening kan firmaaet godt anbefales trods den mystiske pris stigning...........
Nå nu så til ????? Jeg har indstillet, og indstillet uret gang på gang via GMT på nettet. Men skidtet går ca. 5 sek. for hutigt når jeg så tjekker dagen efter.
Troede i forste omgang, at jeg havde givet det et par omgange for meget for lige og kick starte det.
Men lagde uret til side og det var gået helt i stå, var så lidt mere varsom med kick startet, men det går stadig 5 sek. for hurtigt....?????? Allerede efter ca. 10 timer efter det blev indstillet efter GMT.
Skulle Valjoux 7750 værket ikke være et rigtigt godt værk, og burde ikke svinge sådan i tiden???????????
Så er der noget jeg gør forkert i indstillingen af uret????????
Eller er det simpelt hen GMT der ikke passer????????
Kan se det er det samme med mit Zodiac Quartz........Også for hurtig....
Måske bagatel og dumt ???

Men dette er mit første mekaniske ur, og vil gerne vide om det er uret eller GMT der ikke passer, eller mig der er en klovn............
Takker for Evt. svar