ap royal oak chrono vs rolex daytona
hvilket af disse to ure skal man købe.. havde tænkt mig at købe lettere brugt, prisen er nogenlunde den samme. er der nogle der kan guide lidt for og imod ? mvh
Svar
jessie james Skrev:hvilket af disse to ure skal man købe.. havde tænkt mig at købe lettere brugt, prisen er nogenlunde den samme. er der nogle der kan guide lidt for og imod ? mvh

For og imod?, der er masser for og imod men køb med hjertet.

Søren
Svar
Enig med Balleby. Køb hvad du er faldet for. Men prøv evt dem begge.
Jeg ville vælge AP, Daytona kan du altid få Icon_e_biggrin

Claus
Svar
jeg vil nok valg AP frem for Daytona.
Svar
Jeg er helt klart, af de to mærker, en AP man... Men kunne noget JLC ikke friste? Icon_cool
Svar
tak for svar, jeg syntes også ap royal oak er et rigtigt lækkert ur. jeg er ikke den store ur ekspert, og tænkte bare om det er for specielt og dermed har et begrænset publikum hvis man en dag ville af med det igen... har du noget spændende i jlc ?
Svar
Jeg ville af de to muligheder, vælge AP'en. Daytona'en har en vigtig mangel, som ville irritere mig: Ingen dato!!!

MVH

SK
/SK
Svar
Det er jo ingen hemmelighed at jeg er stor AP fan, så for mig er valget indlysende. AP´en er en klasse eller to flottere end Daytona´en. Skulle det også gerne da uret jo er dobbelt så dyrt (fra nyt).

Så køber man brugt er der ingen tvivl om at man får mere ur for pengene i AP. Forskellen mellem de to ligger nok mere i "show off" faktoren. Her er AP´en mere diskret og ukendt. Mere et ur man køber for sin egen skyld og ikke for at flashe det på den nærmeste trendy café.

Men kvaliteten på AP´en fornægter sig ikke. Da en af mine kammerater (som er produktionsingeniør) fik et RO i hånden var hans første kommentar "Det her er et dyrt lækkert ur", uden at han havde den fjerneste anelse om hvad han stod med. Da han fik et Daytona i hånden var hans første kommentar "Er det ægte?".

I rest my case... Icon_cool

/Mads
Svar
AP - you feel it when you get it!
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
en lille minus ting med AP RO kasse er vandtæt er kun 50m så det er ikke helt praktisk med at svømme med og jeg mener at bøste stål kasse er ret næm at ridse.
Men det er jo efter smag og dine daglige aktiviteter.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)