reeslev Så er der kommet foto
hey alle
jeg glæder mig sku lidt Torben har sendt mig en mail at mit ur er kommet så det skal jeg ind og hente i morgen Icon_e_biggrin
Hublot Big Bang

der kommer foto når det lander Icon_e_biggrin
Svar
Hvilken model har du valgt Morten?
Med venlig hilsen

Christian
Svar
hey Christian
Det er et Big bang Carbon/Ceramic/stål
Jeg har lige hente det inde hos torben nu
det sidder på min arm nu Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Svar
Tillykke!

Vi glæder os til billederne. Det er jo ikke et ur, man ser hver dag.

# Stefan
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Så er der foto af far´s nye klokke
de kan ses her
http://www.bekkerdk.dk/hublot
Svar
F... den er lækker Morten, det er også på min top 3 for nye indkøb. Hvad står den til ved Torben?

Lassen
Svar
Tak
Det koster 66kilo hos Torben Hansen
kan kun sige det er super fedt
det er det første ur jeg køber hos en AD så jeg er lidt mere glad.

Lassen Skrev:F... den er lækker Morten, det er også på min top 3 for nye indkøb. Hvad står den til ved Torben?

Lassen
Svar
Tillykke med det "store brag". Lækkert ur... Men er det kun vandtæt til 30 m? De fleste Big Bangs er da tætte til 100 m, så vidt jeg husker. Oftest er det kun tourbillons og andre komplicerede modeller som er tætte til 30 m. sådan er det hos AP i hvert fald. Har dit ur det nye Hublot "in-house producerede" 7750 værk? Jeg er ikke så stærk i Hublot desværre.

/Mads
Svar
Hej Morten

Absolut et fedt ur, og tillykke med det, men jeg synes at dine Panerais er federe i forhold til prisen, da du kan købe 2 til 3 Panerais til den pris.

MVH Peter Icon_e_surprised
Svar
Hej Mads
det er vandtæt til 100m
værket er et HUB 44 (7750) er det så et "in-house producerede" 7750 værk?

Mads Gjødesen Skrev:Tillykke med det "store brag". Lækkert ur... Men er det kun vandtæt til 30 m? De fleste Big Bangs er da tætte til 100 m, så vidt jeg husker. Oftest er det kun tourbillons og andre komplicerede modeller som er tætte til 30 m. sådan er det hos AP i hvert fald. Har dit ur det nye Hublot "in-house producerede" 7750 værk? Jeg er ikke så stærk i Hublot desværre.

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)