Priser på Azimuth
Hej alle..

Er der nogle her der ved hvor man kan købe Azimuth ure til gode priser?

På forhånd tak Icon_e_wink

Søren Lassen
Svar
Tjek nyhedssiden. Der er info på forhandlerne i DK. Jeg er sikker på at enkelte af dem godt kan give dig et godt tilbud. Idet mærket er lille er udbuddet på nettet begrænset.

- Urmager Halse, Søndergade 33, 8700 Horsens, tlf.: 7562 3633

- Guldsmed Dirks, Rødovre Centrum 57, 2620 Rødovre, tlf.: 3641 1722

- Guldsmed Dirks, Gammel Kongevej 170, st, 1850 Frederiksberg C, tlf.: 3321 1722

- Bonells Guld, Sølv & Ure, Fields Butik 201, 2300 København S, tlf.: 3262 0645

Håber det kan bruges...!?

/Mads
Svar
Eksempelvis Jagdbomberen, som jeg synes er det flotteste de har lavet. Vil tro Ricco er til at handle med.

Se billede af mit:

İmage

Har haft mit et par år nu og bliver bare mere og mere glad for det. Her monteret med en Aaron Tan pilotrem i bøffelskind.

Håber du kan bruge lidt inspiration.

Torben
Svar
Hej

Jeg er autoriseret forhandler af Azimuth, og har iøjeblikket Jagdbomber til 10995 kroner, Bombardier 4 limiteret i 100 stk til 12995 og vintage B uhr også limiteret i 100 stk til 28995 kroner, det er den store i 55 millimeter på lager.

MVH Peter
Svar
...men hvem skal man slå ihjel for at få fingrene i et Bombardier I, II eller III.
Jeg har efterhånden kigget i laaang tid. Så lang tid at jeg har overvejet dette ur:
İmage

Men det er bare slet ikke det samme (det er i det mindste noget billigere)
Kassen er jo for stor til et Eta 2824-2.

Men af et plagiat ligner det da meget godt.
Svar
Hej

Selvom jeg er forhandler af mærket kan jeg ikke få fat i en af de modeller jeg har prøvet, uden held, men der eren optimist der har en tilsalg på en anden hjemmeside til 15000 kroner.

MVH Peter Icon_e_surprised
Svar
Ja, det har jeg godt set. Men til 15k er der andre ure der prioriteres højere.
mvh Peter
Svar
Hej Elverdam

Det var derfor jeg skrev optimist, da 15000 kroner langt overstiger handelsprisen for et sådant ur, jeg mener at de går for 8000 til 10000 kroner internationalt.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)