Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
M&W i Heathrow påstår de har den laveste pris på en Rolex SS Daytona. Så vidt jeg husker omkring 42k. Så køb én hvis det helt usandsynlige skulle ske at de havde én på lager. Pudsigt nok var deres priser på andre Rolex sportsure ikke imponerende.
Mvh
Klaus
•
Svar: 17
Tråde: 4
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Der findes også en del ur-butikker i Luzern i Schweiz. At byen samtidigt er rigtig hyggelig er bare en bonus.
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Bahnhofstrasse i Zurich er god.
MVH Peter
•
Svar: 93
Tråde: 9
Modtaget Likes: 118 i 33 svar
Givet Likes: 40
Jeg har lige været i Lugano og der er imponerende mange urforretninger der sælger både nye og brugte ure i den gade der hedder Via Nassa.
Jeg kiggede efter et IWC Portuguese Automatic (chronograf) som jeg er helt vild med. I Danmark koster den omkring 44700kr mens den stod til 36293kr i et butiksvindue. Om man kan forhandle sig til en rabat ved jeg ikke men det er jo ikke forbudt at prøve
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
KlausM Skrev:M&W i Heathrow påstår de har den laveste pris på en Rolex SS Daytona. Så vidt jeg husker omkring 42k. Så køb én hvis det helt usandsynlige skulle ske at de havde én på lager. Pudsigt nok var deres priser på andre Rolex sportsure ikke imponerende.
Mvh
Klaus
Ha ha ja så længe man ikke har nogen på lager og ikke kan skaffe dem er der jo ingen ben i at tilbyde spot priser

Typisk...
/Mads
•
Svar: 6
Tråde: 2
Hvis man som jeg skal til london i foråret, hva kan man så forvente at et Breitling navitimer vil kunne erhverves for derover? pris herhjemme cirka 38000.
•
Svar: 460
Tråde: 69
Givet Likes: 2
Her i Luxemburg kan man i gåafstand se alle de mærker der tit og ofte skrives om her + 2 vintageforhandlere. Gågaden er ikke ret stor.
Morten
•