Vurdering af Tag Heuer Microtimer ur med DIAMANTER!
Hejsa alle..

Jeg har købt et Tag Heuer microtimer formula f1 ur som er "customized" med 42 diamanter (brillianter), syntes det er et utrolig flot ur men ønsker at sælge dette da jeg har brug for pengene.. Nogen der ved hvad et sådan ur ca. ville kunne sælges til? og hvor kan jeg gå hen for at sælge dette?

Uret er præcis som på nedenstående billede dog med 21 diamanter langs hver side!

İmage

På forhånd mange tak

MVH
Kasper
Svar
Du kan jo prøve at følge denne her lidt

Den er fra en supersælger - så han får ofte noget mere end andre, men den kan give dig indtryk
Jeg tror det er samme ur som dit, men kan meget lidt om quarts - imponeres dog lidt af 18 bud til nu og ca 700 Euro
http://cgi.ebay.de/Original-TAG-Heuer-Mi...dZViewItem

Hvorfor lige han ikke har papirer ved jeg ikke

Diamanterne kan jeg ikke sige det store om, for nogen vil det være plus, for andre et minus - så samlet bør du jo få mere, men et mindre marked at sælge til - og hvis du ved hvad du har givet for at få dem på, kan du jo bruge det som udgangs punkt i dit prisønske som tillæg til urprisen.

Uden Ebay som ledetråd ville jeg ha sagt ca ½ pris til 2/3 for uret hvis det er som nyt + prøv at få diamanternes omk dækket helt
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej

Ligeså snart et ur er ombygget falder det i værdi, også selvom der er puttet dyre diamanter i det.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)