Sort datohjul til ETA 2824-2
Hej folkens

Jeg har bestilt et Revue Thommen pilot-ur med sort skive, og der er et dato-vindue ved "3", som har hvid dato med sorte tal. Jeg er ikke den store ynder af, at lave om på originalen. Men hvis jeg nu en dag, fik lyst til hvide tal på sort baggrund, hvor køber man så sådan en reservedel henne ??.......synes ikke der er noget på f.eks. Ebay.

Mvh.
Svar
Umidelbart ville jeg - eftersom du ikke lige virker som om det er NU det skal skiftes - tage det i sammenhæng med en service - det gir fornuft og sparer penge - og så kan urmageren - f.eks Krognos, Mølbak, Halse - nemt klare den sag - sig det til dem inden så de kan ha den hjemme

Ellers prøv http://www.ofrei.com/WatchMaterials.html men det er nok mere bøvlet at skaffe hjem hvis du alligved ikke selv kan skifte - så jeg ville lade urmageren om sagen - og så kan du jo få den nuværende datokrans retur til et evt senere bytte. Der skal ikke være problemer med at få den omtalte krans til 2824-2

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Tusind tak for et hurtigt svar.........og ganske rigtigt - det haster ikke Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)