21-10-2007, 11:47 PM
|
Remees ur
|
|
22-10-2007, 12:19 AM
Yes og Rene Dif fiser rundt med et AP ROO 18 k med rubberclad om håndleddet. Jeg tvivler nu på at AP laver en Dif LE version som de gjorde til Jay-Z
/Mads
22-10-2007, 08:26 AM
AP ROO 18kt er sgu en stor klump guld at have på håndleddet. Offshoren er jo enorm (jeg tror ikke mine tynde arme kan løfte uret i guld
Men jeg mangler helt klart et guldur i samlingen. Har overvejet en Jumbo, men et Overseas er også en mulighed. Nogen alternative anbefalinger? Mads: en AP ROO RD LE er da lige noget for dig "Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
22-10-2007, 09:10 AM
Stefan AP ROO RD LE findes allerede
Skal du have et ur i 18 k ville jeg da klart nappe et Jumbo. Uret er meget tyndt og er mere behageligt at bære under skjortekanten end et Overseas. Desværre er Jumbos i guld lidt svære at finde. Enten er de ret nye og derfor svine dyre eller også er de gl. og meget slidte i lænken. En renovering af en RO lænke i guld koster kassen så gå efter et flot velholdt eksemplar. Et alternativ kunne være et PP Nautilus men de koster /Mads
22-10-2007, 10:40 AM
Hvis det skal være guld ur...
vil jeg nok anbefale AP 15300 i Rose Guld med læder rem, det er meget elegant og lækker. Hvis penge er ikke problem, AP Dualtime i RG er også alternativ... Andre mulighed er PP Nautilus i gul/rose guld version
22-10-2007, 02:04 PM
Nu har jeg desværre ikke et pengetræ stående i haven
Så skal det være guld, må jeg vist kigge mod vintage. Men samtidig vil jeg gerne have et eventuelt guldur til at være lidt sporty (ikke at der er noget galt med en flot Constellation (Baun) - bestemt ikke - men først om 20 år). Jeg så en Ingenieur i 18 kt, men et JLC Geographics 18kt vil heller ikke være ved siden af. "Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
22-10-2007, 07:50 PM
Remee har også en Rosé guld rubber AP. Rene har bla. en grøn sub og en 18k Yachtmaster.
Mvh Morgan |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)