Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
5000 dele

Der er vist tale om en avanceret en af slagsen skilt til atomer. Men ok hvis EP-værket når på 350 er det vist også splittet godt og grundigt ad
Størrelsen taget i betragtning er det nu alligevel imponerende med 350 dele pakket sammen, så det ikke fylder mere end en fem-krone. Tænker man på at der er tale om et robust måle-instrument der dagligt bliver smidt rundt som det gør, og med en nøjagtighed på over 99,99 % (hvis den holder COSC) er det endnu mere imponerende.
/Mads
•
Svar: 70
Tråde: 5
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Hej
Jeg tror det trækker op til en investering i et Zenith ur!
[/quote]
Det lyder spændende. Hvilken model har du i tankerne?
Mvh.[/quote]
Jeg tror, det skal være et Class El Primero i den lille version (Ø 40mm). Det er den med to mindre visere i kl. 3 og kl. 6 + datovisning ved kl. 5:30. Jeg vil meget gerne høre om input/kommentarer til valget. Er der noget specielt, jeg bør være opmærksom på? Som sagt er det første gang, at jeg skal til at købe et mekanisk ur, så det er ny grund jeg betræder.
Men jeg må indrømme, at jeg har været meget i tvivl. Der er så mange forskellige mærker og stilarter, at det er svært at vælge ét og være sikker på at det er det rigtige for en.
Mvh
Michael
•
Svar: 134
Tråde: 34
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Overvejer kraftigt et zenith 40mm open som næste ur til samlingen, det kan i mine øjne ikke hamle op mod mit glashütte panograph mht. værkfinish osv, men snakker man så funktionalitet så har vi jo diskutionen manuelt optræk v. automatik hvor zenith`en har fordelen vil de fleste nok mene.
thomas
You never actually own a Patek Philippe.
You merely take care of it for the next generation
•