Søges: Et par led til en IWC lænke
Leder efter 2 ekstra led til en IWC lænke. Skal passe til Spitfire Chrongraph ref.3706 (20 mm) - men skal også være i "det nye" design.
Tlf.: 4041 4087
Svar
:? Kom nu...har I kigget i alle skufferne?????
Svar
IWC er gode til det med reservedele, så smut ned til din nærmeste AD og køb dem. Nok ikke så mange der vil sælge dem de har liggende for de hører jo lige som til uret selv om de ikke bruges. Sådan har jeg det i hvertfald med mine "løse" led jeg ikke benytter.

/Mads
Svar
inde på Strøget har dem. De skal selvfølgelig have fuld slag for dem Icon_e_sad

Alternativt ville jeg forsøge med en WTB på IWC foraet på Timezone.
Svar
Hej

Jeg tror kun at det er at bide i det sure æble og bestille dem fra en autoriseret forhandler, for folk vil normalt ikke af med ekstra led fra deres ure, for på grund af gensalg vil uret tabe hvis det ikke har den fulde længde.

MVH Peter
Svar
Prøv Krognos på Frederiksberg. Han er (også) IWC-mand.

Venligst

Stefan Garvig
Svar
Tak for alle hints og gode råd. Jeg har såmænd ikke noget imod at betale fuld pris - problemet er tilsyneladende at lige præcis DE led er i restordre alle steder.
Men man kan selvfølgelig også bare sætte sig ned og vente på at IWC for produceret nogle... :(
Svar
Nå - men alting får en ende. Også denne beretning.
Efter at have ventet i over to (2) måneder på de 3 ekstra led, min aut. IWC urmager havde bestilt hos IWC - grundet EU ligger lageret altså i Holland - skulle jeg en smut til Zürich. Mailede til en IWC forhandler jeg fandt på nettet - selvfølgelig havde de ekstra led liggende. Jeg kunne bare komme forbi.
To dage efter trådte jeg ind i forretningen - blev henvist til deres værksted, hvor en serviceorienteret urmager straks monterede de eksta led på min lænke. Og prisen pr. led? Det halve af prisen i Danmark!

Forresten hører det lige med til historien, at der opstod en del sammenstimlen blandt de ansatte omkring mit ur. Da jeg åbenbart lignede et spørgsmålstegn, forklarede den unge urmager, at det var fordi mit Spitfire var af "den sjældne første produktion - med sort skive" og at en del af de ansatte aldrig havde set sådan et! Derfor blev det lige båret rundt i butikken - med hvide handsker på, forstås! Icon_e_biggrin
Svar
Parup Skrev:Forresten hører det lige med til historien, at der opstod en del sammenstimlen blandt de ansatte omkring mit ur. Da jeg åbenbart lignede et spørgsmålstegn, forklarede den unge urmager, at det var fordi mit Spitfire var af "den sjældne første produktion - med sort skive" og at en del af de ansatte aldrig havde set sådan et! Derfor blev det lige båret rundt i butikken - med hvide handsker på, forstås! Icon_e_biggrin

Det var jo en dobbelt succes så! Icon_e_biggrin Ikke dumt at blive overrasket med at man ejer et ur, der kan imponere de professionelle. =)

Mvh. Martin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)