Nyt ur :-)
Hej Svende,

Jeg tænkte, at jeg lige ville dele min glæde med jer.

Det ur som har stået øverst på min "top fem liste" i flere år, har jeg endelig fået fingerne i Icon_e_biggrin

Uret er et IWC Aquatimer ref. nr. 3536-002 og er i stål.

Jeg skal lige skynde mig at sige, at jeg ingen færdigheder har med et kamera, og at billederne er taget i en lidt hurtig vending her i morges i Icon_redface

Men nu ikke så meget tekst, men i stedet et par billeder.

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen

Christian
Svar
MUMS.

Absolut også et ur, som jeg har haft lidt kig på nogle gange, særligt da jeg har været inspireret af Rolex Submariner og andre dykkerure.

Dette Aquatimer har virkeligt noget over sig som de nye Aquatimers ikke helt har.

Tillykke med det.

Mvh. Martin
Svar
Top nice lækkert ur, du dér har fået fingre i! Icon_cool Tillykke med det! Icon_e_biggrin

Billederne er da ikke så ringe endda. Lidt eksperimenteren med kameraet under forskellige lysforhold, så tror jeg den er i helt i vinkel Icon_e_smile
Mvh Morten
- Et skibschronometer? - Når man ikke kun sejler i sin egen sø!

Svar
Hej Christian

Jeg er på jagt efter eksakt den samme model, og de er svære at finde til den rigtige pris, især i stål for langt de fleste af den model er i titanium.

MVH Peter
Svar
Lækkert.......tillykke med det.
Svar
Hej Christian

Nu har jeg endelig fundet et mage til dit, i stål og i pæn stand.

MVH Peter Icon_e_biggrin
Svar
Hvilken pris må man betale for et ur som dette i flot stand?

Jeg synes klart bedre om denne Aquatimer end den nuværende. Omend det måske er et par millimeter for stort på mit håndled...

Mvh. Martin
Svar
peter Skrev:Hej Christian

Nu har jeg endelig fundet et mage til dit, i stål og i pæn stand.

MVH Peter Icon_e_biggrin

Hvor lækkert Icon_e_biggrin

Du har også gået i lang tid og ledt efter en model i god stand.

Så mangler vi bare et åar billeder Icon_e_biggrin
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Hej Christian

Det med billeder er jeg ikke ret god til, og slet ikke at sætte dem ind i en tråd her på forummet, og ja din er i pænere stand end min, vurderet udfra dine billeder, men du kan få den at se til næste urmøde eller hvis du kommer til Horsens.

MVH Peter
Svar
peter Skrev:men du kan få den at se til næste urmøde eller hvis du kommer til Horsens.

Aftale Icon_e_biggrin
Med venlig hilsen

Christian
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)