Lad os få skilpadden ud af æsken !! :-)
(02-09-2017, 08:15 PM)pbr Skrev:
(02-09-2017, 07:51 PM)runzuk5 Skrev: Sig til hvis du vil sælge

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nej, denne her har jeg tænkt mig at beholde i lang tid, Rune !  Icon_smil 

Iøvrigt, sidst vi lavede en byttehandel med min sorte Turtle og din kinetic, dér flippede du den igen efter 3-4 dage, fordi du syntes at den var for lille til dig  Icon_blink

Det gør sig anderledes på denne lænke og fede drejekrans. Så det må jeg prøve igen.
Hvordan går det mht plus minus per døgn?

Svar
(03-09-2017, 07:59 AM)runzuk5 Skrev: Det gør sig anderledes på denne lænke og fede drejekrans. Så det må jeg prøve igen.

Det holder sig fint indenfor COSC grænserne, men jeg har ikke haft det så længe, at jeg har timet det mere præcist - et nyt ur vil skulle bruge nogen tid for at finde sit leje, hvor det går konstant.

Men du må jo på eBay og finde dig en SRP779, så - for denne her kommer ikke til salg !  Icon_e_biggrin1

Når du så har fundet dig en Turtle, så skal jeg gerne være behælpelig med at sende dig links til de dele, jeg har købt fra hhv Strapcode og Yobokies, så du kan få dem monteret.

Alternativt kan du prøve den Pepsi Sumo af, som Claus har til salg - den er lige den smule større på håndleddet, til at den nok nærmere kunne være noget for dig. Iøvrigt, så er det ur formentlig oprindeligt mit tidligere blå Sumo - det har i hvert fald samme slags Pepsi indlæg og domed safirglas, som jeg havde købt, men aldrig fik monteret.
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • runzuk5
Svar
(03-09-2017, 08:10 AM)pbr Skrev:
(03-09-2017, 07:59 AM)runzuk5 Skrev: Det gør sig anderledes på denne lænke og fede drejekrans. Så det må jeg prøve igen.

Det holder sig fint indenfor COSC grænserne, men jeg har ikke haft det så længe, at jeg har timet det mere præcist - et nyt ur vil skulle bruge nogen tid for at finde sit leje, hvor det går konstant.

Men du må jo på eBay og finde dig en SRP779, så - for denne her kommer ikke til salg !  Icon_e_biggrin1

Når du så har fundet dig en Turtle, så skal jeg gerne være behælpelig med at sende dig links til de dele, jeg har købt fra hhv Strapcode og Yobokies, så du kan få dem monteret.

Alternativt kan du prøve den Pepsi Sumo af, som Claus har til salg - den er lige den smule større på håndleddet, til at den nok nærmere kunne være noget for dig. Iøvrigt, så er det ur formentlig oprindeligt mit tidligere blå Sumo - det har i hvert fald samme slags Pepsi indlæg og domed safirglas, som jeg havde købt, men aldrig fik monteret.

Det er den Sumo som jeg købte af dig og hvor jeg fik skiftet indlæg og glas :-) Et rigtigt fedt ur - jeg blev dog fristet af det MM300, som Claus havde til salg, så blev til et bytte.

Sent from my iPad using Tapatalk
MVH Jesper
Svar
(03-09-2017, 09:00 PM)JJG Skrev: Det er den Sumo som jeg købte af dig og hvor jeg fik skiftet indlæg og glas :-) Et rigtigt fedt ur - jeg blev dog fristet af det MM300, som Claus havde til salg, så blev til et bytte.

Sent from my iPad using Tapatalk

Det anede mig nok !!

Kan dog godt forstå fristelsen til af afprøve MM300 - det er et flot ur !

Jeg har dog altid haft en fornemmelse af, at uret er for højt til dets dimensioner - men på den anden side, så har jeg aldrig haft et mellem fingrene udover nogle korte øjeblikke

/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)