bONDEFANGERI PÅ QXL
hannover_dk Skrev:
Tukjær Skrev:
Columbo Skrev:Ergon modellen findes ikke i Quartz Chrono udgave til mænd(kan ikke huske om den laves i Lady/Midsize udgave). Uret er fake og det er datoen der afsløre det bedst. Godaften

Bør vi så ikke meddele dette til QXL? Så ingen bliver snydt?
Jo hvis bare melder er sten-sikker - jeg ved for lidt til at turde

vh

Jeg prøver at stille lidt kritiske spørgsmål, på den måde hænger jeg ingen ud......
Svar
Jeg er næsten helt sikker i min sag men tjekker det lige imorgen på jobbet. Skiven virker heller ikke så udført. Det der lugter mest er 24 viseren. Har aldrig set den med sådan en før. Skal det forestille sig at være fulsize, midsize eller lady? Der er heller ingen quartz udgave i deres program længere og jeg tør ikke sige om det har eksiteret tidligere.
Svar
Aner ikke hvad det skal forestille i størrelse - men som sagt tror jeg man skal måske 4-5 år tilbage.
Hvis du tager SEARCH på Bvlgaris hjemmeside er der stadigt et stort quartz program, bare skriv Quartz watch i deres Search linie på deres egen hjemmeside. Tænk på at programmet kan være forskelligt i Danmark og i ex. Hong Kong/Japan.

Datoplaceringen passer fint med mange af de anvendte ETA quartz

Jeg kan slet ikke bedømme om skiven eller 24 h viseren er god nok eller om det hele højst muligt er fake.
Masser af replica i den branche inden for smykkeure - som OVERHOVEDET ikke interesserer mig - men oftest af modeller som faktisk også eksisterer som originaler, og sjældnere (men slet ikke udelukket) med alle papirer, boxe osv.

Jeg vil bare undgå at vi i begejstring over vor viden hænger nogen ud som SVINDLER uden at ha 100% eller 110% dækning. Nettet er stort og læses af arbejdsgivere, kærester og alle mulige andre.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Prøv at se her: [url]"http://www.watchclick.com/bvlgari/i-bvlgari-ergon--men-4388.html">http://www.watchclick.com/bvlgari/i-bvl ... -4388.html[/url]

Det er da ikke normalt at udbyde ikke 5 ure til ialt ca. 100.000 kr. til en startpris på 1 kr. og uden mindstepris.
Svar
hannover_dk Skrev:Jeg vil bare undgå at vi i begejstring over vor viden hænger nogen ud som SVINDLER uden at ha 100% eller 110% dækning.
Nettet er stort og læses af arbejdsgivere, kærester og alle mulige andre.
vh
- Signal modtaget !
- Lektie lært Icon_redface
- Hav en fortrinlig aften Icon_e_wink
Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Geodoc Skrev:
hannover_dk Skrev:Jeg vil bare undgå at vi i begejstring over vor viden hænger nogen ud som SVINDLER uden at ha 100% eller 110% dækning.
Nettet er stort og læses af arbejdsgivere, kærester og alle mulige andre.
vh
- Signal modtaget !
- Lektie lært Icon_redface
- Hav en fortrinlig aften Icon_e_wink
Med venlig hilsen - Geodoc
Jeg kan så helt forsåt dig og kan også kun ønske super aften
Besøg min blog om ure!
Svar
DigitAl@n Skrev:Prøv at se her: [url]"http://www.watchclick.com/bvlgari/i-bvlgari-ergon--men-4388.html">http://www.watchclick.com/bvlgari/i-bvl ... -4388.html[/url]

Det er da ikke normalt at udbyde ikke 5 ure til ialt ca. 100.000 kr. til en startpris på 1 kr. og uden mindstepris.

Det har du ret i, men det er heller ikke det ur du henviser til! Hvis det er en gammel quartz model kan det bedre passe!
Svar
Sælger har endnu ikke svaret på mit spørgsmål..... Heller ikke noget godt tegn!
Svar
Der var ingen quartz modeller i kataloget så jeg er 99.9 procent sikker på det er en fake. De har heller aldrig lavet modellen med 24 timers viser.
Svar
Columbo Skrev:Der var ingen quartz modeller i kataloget så jeg er 99.9 procent sikker på det er en fake. De har heller aldrig lavet modellen med 24 timers viser.
Der masser på deres egen internet side selv idag - gå ind på deres hjemmeside og søg Quarts, og der dukker massevis op.
Men du kan sagtens ha ret om det specifikke ur - ingen anelse
vh
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)